Full version: trädgårdstidning
inger1
Odla nu erbjöd mig för en tid sedan 2 nr. av Rosie och det första nr. kom idag. Säger bara det, ingen tidning som jag vill betala för.
Vad säger ni andra. Personligen upplevde jag bara en massa reklam.
Mvh inger
Irene_L
Jag tycker precis som du. Jag blev så besviken. thumbdown.gif
LindaLunda
Blädrade lite i den i affären... sicken sk*t! Inget för mig....
Linda
Dito Verde
Nej, jag håller med. Den var var en besvikelse. Vad tror dom om sina läsare?
/p
Lena i Torslanda
Nix - den kunde man vara utan. Det som lockade mig var sjalen (visst är man knäpp som går på sånt!!!)
Monica M zon 4
Provprenumererade också på den. Tyckte också numret var skräp. Bara en massa om hur man pyntar och gör vinterfint och alldeles för lite om blommor och växter. När provtiden är över kommer jag inte att fortsätta prenumerera!
renate
Köpte ett ex i somras,sån sk........gav bort den.Nu har det kommit en ny Hem & trädgård Tove samma smörja bara en massa inredning och reklam,inte värt 29:-kr.
AnnammA
...Jag tvekade länge, men så tänkte jag också på sjalen, och... Men att det är mycket om julpynt och sådant nu, är inte det för att det är den säsongen som är på gång? Det har ju hänt att jag tyckt att AoT också bara handlat om det vid denna tid på året...
Nu så är det gjort - jag får också en provpren, så då får jag se...Har ändå bara tänkt provprenumerera, eftersom jag redan har tillräckligt med tidningar att hålla reda på.
Krolliljan
CITAT (AnnammA @ 04-11-2007, 10:01) *
...Jag tvekade länge, men så tänkte jag också på sjalen, och... Men att det är mycket om julpynt och sådant nu, är inte det för att det är den säsongen som är på gång? Det har ju hänt att jag tyckt att AoT också bara handlat om det vid denna tid på året...
Nu så är det gjort - jag får också en provpren, så då får jag se...Har ändå bara tänkt provprenumerera, eftersom jag redan har tillräckligt med tidningar att hålla reda på.

Lite så har jag nog tänkt att trädgårdstidningarna innehåller ju höst och juldekorationer vid denna tiden.
Jag har köpt lösnummer innan om varit nöjd. Mycket bilder som inspiration. smile.gif
Jag har dock slutat att prenumerera på trädgårdstidningar och köper lösnummer i stället så att jag kan välja och välja bort nummer jag inte vill ha. naughty.gif
Hannele
CITAT (Krolliljan @ 04-11-2007, 10:07) *
Lite så har jag nog tänkt att trädgårdstidningarna innehåller ju höst och juldekorationer vid denna tiden.
Jag har köpt lösnummer innan om varit nöjd. Mycket bilder som inspiration. smile.gif
Jag har dock slutat att prenumerera på trädgårdstidningar och köper lösnummer

Det finns ju inte så mycket att odla nu i november - bara myser med det nya julnumret. santa.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon