|
Anna NV Uppsala
03-11-2007, 18:50
Lite söt är man väl med en mössa av snö! Hoppsan det blev vinter - 071102
Inte hade ni väl snö idag??? jag åt lunch på altanen idag,visserligen inglasat men solen sken och värmde.
Limeblossom
03-11-2007, 20:49
Vi har iaf lekt snölekar i Dalarna idag
Redan snö  Brr, men samtidigt så vackert
Christer i Falköping
04-11-2007, 07:52
Ingen snö hos mig. Satt på kökstrappen några timmar i solen och drack te. En helt fantastisk dag. Just nu ser det ut att bli likadant idag, fast vi har i och för sig någon minusgrad nu. Christer.
Helen i Piteå Zon 5
04-11-2007, 08:45
Hos mig i Piteå är det ett tunt lager av snö som kom igår, -5gr. och mulet. Är på väg till Luleå för att titta på SM i blomsterbinderi  superkul! Det är hantverksmässa så man får se mycket annat också, kanske jag hittar någon julklapp...... Fin bild Anna!
Marina i Hällekis
04-11-2007, 09:10
Här är det ingen vinter i sikte, just nu sol, lite blåst +6 grader och snart dags för kaffe vid solväggen. Julrosorna har dock börjat blomma, så lite vitt på marken har vi .
[attachment=9133:Julro.JPG]
Eva-Helene
04-11-2007, 10:07
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 04-11-2007, 08:45)  Hos mig i Piteå är det ett tunt lager av snö som kom igår, -5gr. och mulet. Är på väg till Luleå för att titta på SM i blomsterbinderi  superkul! Det är hantverksmässa så man får se mycket annat också, kanske jag hittar någon julklapp...... Fin bild Anna! Ta på dig ordentligt! Det är kallare i Lule...hörde jag för en liten stund sedan..
Christer i Falköping
04-11-2007, 16:35
Även idag blev det en lång stund på kökstrappen med te och några nybakta kakor. Inte dumt alls. Christer.
Marina i Hällekis
04-11-2007, 16:59
Efter en vacker dag har det nu blivit nära O grader, solnedgången var rosa, så det blir nog fint i morgon med. Sjön låg bleke och det var bara jag och änderna vid hamnen, på kvällspromenaden.
[attachment=9138:Hönsäters_hamn_4.JPG]
www.123minsida.se/Marina_i_Hallekis
CITAT (Marina i Hällekis @ 04-11-2007, 16:59)  Efter en vacker dag har det nu blivit nära O grader, solnedgången var rosa, så det blir nog fint i morgon med. Sjön låg bleke och det var bara jag och änderna vid hamnen, på kvällspromenaden.
[attachment=9138:Hönsäters_hamn_4.JPG]
www.123minsida.se/Marina_i_Hallekis Hej MArina. Ser du hur jag vinkar på andra sidan? Har med andra ord njutit av samma sol idag.
Marina i Hällekis
04-11-2007, 17:19
Vad det du Är du en av de lyckliga i "Friheten"?
Även hos mig har solen visat sig från sin vackraste sida.....och vilken solnedgång Vi har haft +9C under dagen och alldeles vindstilla . Satt på bilfärjan över fjorden och njöt och tänkte att det är bara 1 månad till Advent .
Lia i Älvdalen
04-11-2007, 21:27
Är det inte lite skönt också? Nu får man äntligen sitta och mysa med alla frökataloger. Planera inför våren och ha något nytt att se fram emot Fin bild du tagit! Kram på er från snöiga Älvdalen
CITAT (Marina i Hällekis @ 04-11-2007, 17:19)  Vad det du Är du en av de lyckliga i "Friheten"? Friheten?
Marina i Hällekis
05-11-2007, 16:26
Jag trodde att du kanske bodde på andra sidan, där bilden togs, det området heter Friheten, efter frihamnen som förr låg där. Nu förstår jag att du menar, andra sidan viken  , fel av mig!
CITAT (Marina i Hällekis @ 05-11-2007, 16:26)  Jag trodde att du kanske bodde på andra sidan, där bilden togs, det området heter Friheten, efter frihamnen som förr låg där. Nu förstår jag att du menar, andra sidan viken  , fel av mig!  Men visst kan man finna "frihet" på denna sidan också. Här t.ex.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|