Full version: Nya familjemedlemmen!
catlady
Det här är vår nya familjemedlem; Sookie! Innan vi hittade Pyret död hade vi funderat på att adoptera henne eller hennes syster, men var inte helt säkra. Dagen vi hittade Pyret så ringde tjejen som var stödhem och sa att hennes syster haft flera intressenter och nu var tingad, men att ingen hade varit intresserad av Sookie (systern var vackert blå). Då var jag ju bara tvungen att "rädda" henne!
Hon kommer från fruktansvärda förhållanden där hon togs från sin mor tidigt och en av hennes bröder svalt ihjäl. När hon och hennes syster tillslut blev tagna ifrån gården var de helt apatiska benrangel, uttorkade med diarré. Men nu mår de bra, och trots deras hemska upplevelser är Sookie ett stort mys- och kurrpaket! Vi hämtade henne igår och hon sov i vår säng inatt. Jättemysigt!
Mina andra kisar är dock inte helt säkra på vad de tycker, och väser åt henne om hon kommer för nära. Men det berör henne inte utan hon skuttar glatt omkring. Jag hoppas att de snart vänjer sig...

[attachment=9113:IMG_1776.jpg][attachment=9114:IMG_1766.jpg]
Ciczi
Vilken liten sötnos!

Hon får säkert ett bra hem hos dej... smile.gif

Ciczi
Fenja
En lite svartpadda! wub.gif wub.gif Hoppas att vi får se många bilder på den här lilla godingen och lycka till!!
Mvh
Fenja
zaaritha
Så söt!
Tack o lov att det finns människor som du! smiley_small_hug.gif
MariaS
Suck rolleyes.gif wub.gif wub.gif
Bettis
Så himla söt wub.gif lycka till med katterna
Azola
biggrin.gif Åh...va bra att du ger ett hem till den lilla sötnosen!
Lycka till alla därhemma ...och killa alla kissarna under hakan från oss.

Sitter vid vår nya bärbara dator och ...försöker skriva ...grrr...inte van vid denna apparat ännu :=
Kram på er!! kram1.gif
Castea
"Mys- och kurrpaket"..... rolleyes.gif

wub.gif

smiley_small_hug.gif
Kathy

Vilken liten snuffsesnuttis. wub.gif

Lycka till med den lille. wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon