Full version: Öppen Trädgård
Iris i V-botten
Hej där alla glada trädgårdsvänner !

Ni glömmer väl inte att det imorgon söndag är dax för Öppen Trädgård.
En massa trädgårdar landet runt är öppna för allmänheten.
Vill ni läsa mer så kolla på www.media.lrf.se.
så hittar ni trädgårdarna i er närhet .
Själv ska jag bl.a. besöka Märta i Burträsk.
Gröna rum kommer f.ö. att visa från hennes trädgård nu på onsdag.
anne
tongue.gif Tack så mycket Iris.
Själv skall jag åka till Torsås och kolla en mycket spännande trädgård och nu kan jag kolla in vad det finns för fler i min närhet. Så ännu en gång tack. Återkommer om upplevelser och intryck.
Hälsar Anne.
Annelie
Regnet det bara öser ner... och det är så skönt! smile.gif

Lät spännande det där med öppna trädgårdar så jag kollade ivrigt in vad som fanns i Skåne - 4 st bara!!??

Hrm... måste väl finnas en massa fler fina trädgårdar värda att beskådas? Kanske kan vi ordna en egen "Odla-vänner visar sin trädgård-dag"? rolleyes.gif
Ti bee
Ja, bara 4 i skåne, men en med upp till 3 meter höga fuchsior tydligen! Jesses! Det bara måste jag se som håller på att anlägga en rosen- och fuchsiahäck framför huset. Gillar fuchsior! wub.gif wub.gif Två av trädgårdarna i Ystad skall visa upp sina fuchsior. Mums! biggrin.gif
Betty
Bara fyra i Skåne... I Norrbotten kan man besöka sju trädgårdar, varav tre i Luleå. Jag ska försöka hinna med alla tre. smile.gif
Hannele
I år hann jag inte - var dock i Skåne på Trädårdsrundan tidigare.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon