LindaLunda
Har gått igenom datorn... och hittat massor av vallmobilder....
här är några.

Några ettåriga vallmo...

Linda
Monica i Nässjö
Så otroligt fina! Jag älskar vallmo, i alla dess former, men mest kornvallmon. Skrev en kommentar i din blogg men glömde underteckna. Så nu vet du att det var bara jag ninja.gif
boopan
de är så juvliga så man får nästan ont
LindaLunda
Vill ni se mer?
Vallmo kapitel 2.

Linda
Irene_L
Vilka vackra bilder på härliga vallmon! tummenupp.gif Jag älskar den blomman! Nästa år ska jag strö ut lite överallt så att jag får många vallmon i min trädgård. yahoo.gif
Boxer
Åhh! Jag älskar vallmo. De är så otroligt vackra och spröda men samtidigt tuffa som växer överallt och de vägrar finna sig i att stå i vas.
Magdis
Vallmo borde väl passa bra för direktsådd va? Det skulle va perfekt för det lär väl bli rätt trångt inne bland förkultiveringarna ändå.
Azola
Underbara Vallmo bilder!
Nu lånar jag en ny till skrivbordet .. hoppas det är ok denna gången med...
(...lånar den med annorlunda färg ställning denna gång...) ninja.gif du brukar ju vilja veta vilken biggrin.gif

LindaLunda
CITAT (Azola @ 06-11-2007, 17:00) *
Underbara Vallmo bilder!
Nu lånar jag en ny till skrivbordet .. hoppas det är ok denna gången med...
(...lånar den med annorlunda färg ställning denna gång...) ninja.gif du brukar ju vilja veta vilken biggrin.gif

Fniss...ja den är fin!

CITAT (Magdis @ 05-11-2007, 10:24) *
Vallmo borde väl passa bra för direktsådd va? Det skulle va perfekt för det lär väl bli rätt trångt inne bland förkultiveringarna ändå.

Ja det är faktiskt det allra bästa för dem enligt min erfarenhet.
Linda
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon