Lilla Birka
Under ett par timmars tid (minst) när jag försökte komma in på forum så fick jag upp en sida : ERROR. Det gick bra att komma till odla.nu men det gick inte att gå vidare till Forum.
Väl där så hittade jag några små notiser om att odla.nu hade fått pris för bästa internetsida och det var år 2000 så varför har man sedan ändrat? (fråga vid sidan om)
aanderss
ja de har de nog varit
Magdis
Jag har också haft så. IPS error tror jag det stod.
Netha

Ingen error här. smile.gif
Krolliljan
Jag har inte kommit in på hela kvällen sad.gif
Lady Hamilton
sad.gif ........många lååååånga "error" för mig med. Kom in igen nyss...............
(fick väll kanske även era "Error" ni som sluppit giggle.gif )
Miamamma
Så skönt att det inte bara är min usla uppkoppling som har varit IPS error!
Piccante
Hade oxå detta problemet i kväll sad.gif
Lilla Birka
thanks.gif Det var skönt att höra.... hade just igår uppgraderat tele2 till turbo 3g.... men va´17! det går långsammare nu än innan....eller är det allmänt lite trögt överallt idag?
herkules
CITAT (Lilla Birka @ 04-11-2007, 22:31) *
thanks.gif Det var skönt att höra.... hade just igår uppgraderat tele2 till turbo 3g.... men va´17! det går långsammare nu än innan....eller är det allmänt lite trögt överallt idag?

internet överlag har varit trögt idag, leverantörerna haft problem med 3G i några dagar har jag läst. som lök på laxen liksom... ohmy.gif
Lilla Birka
CITAT (herkules @ 04-11-2007, 22:41) *
internet överlag har varit trögt idag, leverantörerna haft problem med 3G i några dagar har jag läst. som lök på laxen liksom... ohmy.gif

typiskt! Då förstår jag också varför jag hela tiden blir "utkastad" dvs uppkopplingen bryts ranting.gif
Gudrun i Göteborg
IPS error här också under flera timmar. Men bara på odla.
Lilla Birka
mmmmm... bara på forumet, själv odla förstasida gick bra
Gudrun i Göteborg
Samma för mig, Lilla Birka
Alphaville
CITAT (Gudrun i Göteborg @ 04-11-2007, 23:06) *
IPS error här också under flera timmar. Men bara på odla.

Så var det för mig också. En aning irriterande när jag inte kunde logga ut på kvällen. thumbdown.gif
Men nu fungerar det igen. tummenupp.gif

Det var väl något med någon server någonstans...
Berith
CITAT (Netha @ 04-11-2007, 22:11) *
Ingen error här. smile.gif

Hur ser det ut här då? När vi andra inte kommer in men du gör det? Som vanligt, eller rörigt? g.gif

Kan ju vara kul att veta vad det är som sker när servern stänger ute oss andra. nono.gif

Kan du läsa överallt? Skriva var du vill? Funkar din kontrollpanel? Kan du skriva PM? Jobba med albumen?
ninnisky
IPS Error var det här också under flera timmar i går kväll!!
Netha
CITAT (Berith @ 05-11-2007, 06:10) *
Hur ser det ut här då? När vi andra inte kommer in men du gör det? Som vanligt, eller rörigt? g.gif

Kan ju vara kul att veta vad det är som sker när servern stänger ute oss andra. nono.gif

Kan du läsa överallt? Skriva var du vill? Funkar din kontrollpanel? Kan du skriva PM? Jobba med albumen?

Men herregud... varför tänder du på alla cylindrar, bara för att jag inte hade haft error?

Nu när jag läst tråden så förstår jag att problemet hade varit innan jag satt mig vid datorn och tog en titt i forumet.

"Som vanligt, eller rörigt?"
... förstår inte.

Nyss skrev jag i "trögtråden"... såg där att Inga i Närke inte heller haft problem.....
kanske beroende på att inte hon heller varit här när servern "låg nere"

Berith
CITAT (Netha @ 06-11-2007, 20:50) *
Men herregud... varför tänder du på alla cylindrar, bara för att jag inte hade haft error?

Nu när jag läst tråden så förstår jag att problemet hade varit innan jag satt mig vid datorn och tog en titt i forumet.

"Som vanligt, eller rörigt?"
... förstår inte.

Nyss skrev jag i "trögtråden"... såg där att Inga i Närke inte heller haft problem.....
kanske beroende på att inte hon heller varit här när servern "låg nere"

Jag tände inte på nån cylinder alls. Jag var bara nyfiken på hur det såg ut här när det krånglade för oss andra, om det såg ut som vanligt eller om det var rörigt. Rörigt = annat utseende, kanske andra färger eller nåt.

g.gif = undrande fundersam gubbe.

Och dom fem sista frågorna var helt vanliga frågor.
Berith
Ska jag tolka det som att det trots allt inte finns nån här som särbehandlas? naughty.gif
pejori
CITAT (Berith @ 07-11-2007, 06:31) *
Ska jag tolka det som att det trots allt inte finns nån här som särbehandlas? naughty.gif

tror det ja giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon