niklaswik
Det här är lika chockerande för mig som för alla andra!

anna_rispan
Jag fattar inte. Det är ju helt ur sitt sammanhang. De kanske skojar till det lite ..kristus - krister. eller kanse du är krister. vad vill du att vi ska reagera på??
niklaswik
Reagera som du vill men det var tänkt som ett relativt humoristiskt inslag i den annars rätt glödande diskussionen.

Fast det är säkert bara jag som tycker det är kul med uppmaningar att följa krister. smile.gif

No offense taken, jag är van vid att få delar min humor. smile.gif
anna_rispan
okej.. jag trodde du hade sett affishen nånstans.
niklaswik
Det var faktiskt inte så jättekul när jag tänker efter.. smile.gif

Men alltid roar det kanske nån. Egentillverkat faktiskt, från original jag fick från dom snälla vittnena i min postlåda.

Ett hett tips är att skriva ut en hel bunt och ha hemma för att dela ut till dom äkta JV när dom ringer på dörren. smile.gif

Har aldrig provat det själv men det vore nog kul att se om dom blir fundersamma. Kanske blir nyfikna på den här krister och vad han har att erbjuda.
LadyG
Lite lustigt var det ändå, fast mest för att jag först kom att tänka på Krister med nummerguiden... Antagligen inte den Krister du tänkte på?
tok
CITAT (niklaswik @ 05-11-2007, 18:38) *
Reagera som du vill men det var tänkt som ett relativt humoristiskt inslag i den annars rätt glödande diskussionen.

Fast det är säkert bara jag som tycker det är kul med uppmaningar att följa krister. smile.gif
No offense taken, jag är van vid att få delar min humor. smile.gif

Var inte en sådan martyr. Jag delar din humor! Tyckte den var kul giggle.gif
MariaS
Jag känner också en Krister blink.gif Han är också snickare wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon