Full version: Ring så spelar vi
aanderss
http://www.sr.se/cgi-bin/p4/ringquiz/

klarar ni deras webbspel?
Piccante
CITAT (aanderss @ 06-11-2007, 12:39) *
http://www.sr.se/cgi-bin/p4/ringquiz/

klarar ni deras webbspel?

Tyvärr bara 4 rätt crying.gif
emmas matte
brukar spela med varierande resultat.i dag alla rätt
Betty
yahoo.gif 7 rätt (gissade på en fråga)! Men vill inte vara med i programmet på lördag.
Piccante
-cry-.gif får inte mer än 5 rätt!!! aså var det med "allmän"bildningen crazy.gif åkte ur på en fråga om tillåtna maxhastigheten på snöskotrar! bor man i södra sverige så har man ju knappt sett en sån hur ska man kunna veta sånt?
Gudrun i Göteborg
Tack för länken. Kul ju. Första försöket 4 rätt, andra 7. Det tar sig.

Hum. Vilken är den högsta tillåtna maxhastigheten på en snöskoter confused.gif Har heller aldrig sett någon sådan, Markus.
aanderss
jag har haft alla rätt många gånger men desto oftare jag inte klarar alla frågorna
Aqvakul
Trevligt tidsfördriv. Klarade sju rätt tre gånger av fem. Blev ingen anmälan. Kom inte på någon önskelåt.
anna_rispan
CITAT (anna_rispan @ 17-08-2007, 08:52) *
På sr.se kan man klicka på Ring så spelar vi och tävla. Lyckas man svara rätt på sju frågor har man tydligen en chans att vara med i programmet. Hela fredagen är kvar att tävla på inför lördagen.

Jag provade men föll strax innan målsnöret. Heheh.

Kanske nån här som lyckas?

Alphaville
Ojoj, alla rätt. Det var väl lätta frågor kanske...
Aqvakul
Nej, det är vi som är duktiga! biggrin.gif
Betty
CITAT (Markus_H @ 06-11-2007, 16:09) *
-cry-.gif får inte mer än 5 rätt!!! aså var det med "allmän"bildningen crazy.gif åkte ur på en fråga om tillåtna maxhastigheten på snöskotrar! bor man i södra sverige så har man ju knappt sett en sån hur ska man kunna veta sånt?

Gör som jag: Googla! biggrin.gif Maxhastighet: 70 km/h Att jag bor uppe i Luleå betyder inte att jag automatiskt kan nåt om snöskotrar.
Alphaville
CITAT (aq42 @ 06-11-2007, 19:30) *
Nej, det är vi som är duktiga! biggrin.gif

Vill inte skryta.. blush.gif .
Tesa
7 rätt...såååååååååå bara... yahoo.gif (trodde jag inte)
Piccante
CITAT (Betty @ 06-11-2007, 19:55) *
Gör som jag: Googla! biggrin.gif Maxhastighet: 70 km/h Att jag bor uppe i Luleå betyder inte att jag automatiskt kan nåt om snöskotrar.

Förr (kanske än) kunde man höra hur de som svarade i radio bläddrade hysteriskt i ett uppslagsverk innan tiden gick ut eller hur grannen kom springande andfådd och rusade in och ropade svaret i bakgrunden. Nu är det väl smattrandet från tangenter som hörs i ring så spelar vi när alla googlar efter svar laugh.gif sos.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon