|
Det är första gången det nya forumet startade att jag inte kunde skriver en kommentar,det hände ingenting när jag skickade iväg min kommentar.Nu kommer jag inte ens in där,det händer ingenting när jag ska in på AOT.Jag såg att andra hade skrivit men troligtvis håller de på att jobbar med siten. Nytt: nu ser man inläggen när man skriver en kommentar,undrar om det är likaså förer med????
Aqvakul
06-11-2007, 17:54
Vem behöver AOT, när odla.nu finns?
kerstin z5-6
06-11-2007, 18:00
Det är sådär av o till ..
Glöm det nu funkar det igen,troligast jobbade de med siten.... aq 42 JAG behöver AoT,ha varit där lika länge som på Odla och vill att det så förbli.
Aqvakul
06-11-2007, 18:33
Helt rätt Renate! Man ska inte "lägga alla ägg i en korg". Mvh Anders
RibesRubusVitis
07-11-2007, 01:20
Jag har inte alls kommit in sedan omläggningen, trots att jag följer anvisningarna på sidan. Mailade den stackars redaktören, som sände vidare till teknikerna – som aldrig svarade…
Aqvakul
08-11-2007, 07:23
Har försökt registrera mig som medlem, men ko  mmer aldrig längre än till steg 3 av 4.
KarinSKARA
08-11-2007, 07:39
Har ni provat på denna adressen: Till er som fortfarande har problem att logga in så har vi satt upp en speciell e-postadress dit ni kan maila in: inloggning@aot.bonnier.se Just denna veckan, slängde dom in några riktigt maffiga köttben, för att lugna den ylande vargflocken. Men andra "åtgärdade" saker återuppstog istället. Men det är ingen förlust att inte komma in där kan jag säga. Ena dagen fixar dom olika buggar, som dyker upp igen, oftast innom 48 timmar. Rena virrevarret är min åsikt.
sqrulan
08-11-2007, 12:58
Ja fy vad trist det har blivit där,man fattar ju knappt nåt längre.Hoppas att dom börjar att förstå vad dom har gjort!
Siv i Bollnäs
08-11-2007, 15:43
Jag skrev och påtalade att jag hade problem med inloggningen. Faktiskt fick jag svar efter några dagar (23 oktober) och kunde logga in igen då dom fixat det. Sen kunde jag inte få in en bild till en fråga; såg att det var fler som hade samma problem. Skrev till en mailadress igen (som föreslogs av AoT) och frågade hur det var tänkt att man skulle göra. Det var nu säkert 14 dar sen och jag har ännu inte fått svar. Är det någon här som vet??? Det finns ju inga tydliga ställen man markerar, som här på Odla där det står i direkt anslutning till rutan man skriver inlägget i, hur man ska göra. Ibland då man inte fått svar på någon fråga här på Odla, vill man ju höra efter på nåt annat ställe, ifall det finns folk där som är mera insatta i en viss växt. Siv
Snart liknar AOT ett riktigt forum igen,det har gjorts en hel del förbättringar,jag tycker om att vara på båda forum.Det finns ja inte så många avdelningar i AOT som här men då kikar man är istället.
Aqvakul
08-11-2007, 17:01
Hurra! Lyckades faktiskt registrera mig som medlem på AOT i dag! Känns dock bättre här!
kerstin z5-6
08-11-2007, 17:07
Välkommmen även dit AG Siv Bild i inlägg finns en tråd i Önske avdelnigen om Eller ställ frågan i fotoforum så svarar jag där
Siv i Bollnäs
10-11-2007, 14:34
Menar du Fotoforum på Odla? Siv
RibesRubusVitis
10-11-2007, 15:10
Jag har nu fått hjälp av en tekniker (tack!) på Bonniers, som ändrade nån inställning på sin kant så jag kommer in med min mailadress och mitt gamla lösenord. Fast sidan är nu så avancerad att min gamla dator och webbläsare inte riktigt hänger med. Menyn i vänstermarginalen syns aldrig, och allt går mycket långsammare än förr.
I kväll verkar det krånglar igen,får inte iväg ett svar,något med server står där.Sidan ligger helt nere just nu.
kerstin z5-6
10-11-2007, 19:33
Siv- jag menar fotoforum på AoT
Anette på Boäng
11-11-2007, 12:00
Har varit borte en dryg vecka , nu verkar det vara ännu mer problem, serverfel igen. Igår kväll och idag igen. Trist.
Här med,men för en stund sedan kom jag inte in på Odla heller. trodde nästan det var fel på min dator,men det var Odlas databas antar jag för efter en stund funkade det igen.Har inte provat på AOT.
Siv i Bollnäs
11-11-2007, 16:28
Ja, Kerstin jag hade nästan hoppats att du skulle säga "på Odla" för jag kan inte komma in på T:s forum och har inte kunnat på flera dagar nu. Det kommer upp på skärmen "Internal Server Error" vad man än klickar på när det gäller AoT. Jag får väl hoppas att det bättrar sig, även om jag tycker att det tar lite väl lång tid med denna omarbetning av forumet och varit lite väl mycket krångel! Siv
kerstin z5-6
11-11-2007, 16:32
Oj då -javisst - jag pm ar dej med tipsen här på odla .. hoppas du kommer in snart på bägge ställen då  Man behöver ju sina forum
CITAT (Siv i Bollnäs @ 11-11-2007, 16:28)  Ja, Kerstin jag hade nästan hoppats att du skulle säga "på Odla" för jag kan inte komma in på T:s forum och har inte kunnat på flera dagar nu. Det kommer upp på skärmen "Internal Server Error" vad man än klickar på när det gäller AoT. Jag får väl hoppas att det bättrar sig, även om jag tycker att det tar lite väl lång tid med denna omarbetning av forumet och varit lite väl mycket krångel! Siv Samma här idag,har läst lite grann men när jag klickar så är det stopp. INTERNAL SERVER ERROR. Blir snart tokigt.
HEJ!! Jag är ny här på Odla - jag har gjort slut med AoT för gott!! Är så förbålt sk-t trött på allt strul, slappt bemötande, inget händer, inga svar osv. Ena dan kan man logga in sig men nästa inte...
kerstin z5-6
14-11-2007, 18:41
Välkommen Gnome
Irene_L
14-11-2007, 19:30
Hej och välkommen hit Gnome!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|