Helenavborg
Har beslutat mig för att ansluta mig till gänget här på Odla, eftersom AoT-forumen än så länge är i en salig röra och jag har sån fruktansvärd abstinens. Har gråtit floder över Bonniers sabotage av vårt forum på AoT. Men skam den som ger sig. Jag kommer att delta både här och, i den mån det är möjligt även där.
Kram på er gamla vänner och nya,
Hellan
noranettan
Fråga om jag blev glad!! smiley_small_hug.gif thanks.gif bravo.gif yahoo.gif Anette
Tosan
Välkommen hit!
Christina i Taxinge~
Hej på dig själv! biggrin.gif

Oj, va glad jag blir!!!!!!!!!!!!!! yahoo.gif
Kajsa
Och jag blev jätteglad, Välkommen Hellan smiley_small_hug.gif rose.gif
Vi hoppas du ska trivas och att du kan tillföra mycket är det ju ingen tvekan om.
kerstin z5-6
Välkommen hit Hellan
man behöver två rosfor a -- minst !
renate
Vad kul att ser dig här på odla,välkommen.Som Kerstin säger; man behöver minst två rosforum.
Raija på Närkeslätten z3
Stämmer in i välkomstkören, Hellan.

Och två forum är inte alls så dumt :-) Pendlar också mellan de båda.
Helenavborg
Tackar och bockar! Härligt att se er samlade här! Det tar väl lite tid innan jag vänjer mig vid detta forum men det ska väl gå det med. Skönt att inläggen går fram ändå! Vi ses, godnatt!
Anna NV Uppsala
Va kul Hellan! Och Citrona lärde mig hur man stänger av en del av det som hoppar och snurrar... det finns en inställningsruta i kontrollpanelen.. har för mig att du också tyckte att världen blev svajig av sånt.

jag sitter nu med båda rosforumen öppna, det fungerar ju bra.
Mejal
Nu fattar jag också vem det är. Hej Hellan. Kul att se dig igen.
/Mejal (zon 3)
Citrona
Heja Hellan, vad kul att du också kommer hit. Allt är ju lite krångligt innan man vänjer sig, men det finns många bra funktioner här, tycker jag. Exempelvis den som gör att man kan få mail när någon svarat i en viss tråd, eller om man fått ett personligt meddelande från någpn annan medlem, ett gästboksinlägg eller ett privat meddelande. Mycket lätt att se också var det finns nya inlägg, vilka trådar man själv har skrivit i mm. Men det tog ett tag innan jag upptäckte de finesserna. Finns säkert mycket mer som jag inte har sett än.
Salmi
Skönt att se dig Hellan....

Nu kan vi tala rosor här och det känns bra....
;-))Salmi
ewa zon 3
Är ingen gammal rosstofil men säger välkommen hit och hoppas att du ska trivas rose.gif

/Ewa
Mia, zon 3
Hej igen - välkommen från mig också! smiley_small_hug.gif rose.gif
Azola
Välkommen! smile.gif
AnnammA
Det härligt med ännu fler rose.gif människor(läs:tosingar...)

Välkommen!
Irene_L
Hej och välkommen hit! rose.gif

Nån gammal rosstofil är jag inte....ännu giggle.gif Köpte mina första rosor i höst så jag är väl på väg dit också! biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon