CillaM
Jag tycker det skulle vara intressant att veta hur många det finns i närheten av Lerum där jag bor. Har funderat lite på om det finns fler som vill avyttra krukväxter eller byta till sig något annat?
pejori
tummenupp.gif här är en coolgleam.gif
CillaM
CITAT (pejori @ 06-11-2007, 23:25) *
tummenupp.gif här är en coolgleam.gif

Vad kul! smile.gif Lerum? Eller i närheten? Hoppas det finns fler!
pejori
CITAT (CillaM @ 07-11-2007, 06:25) *
Vad kul! smile.gif Lerum? Eller i närheten? Hoppas det finns fler!

i närheten...
finns ett par till tror jag mej veta whistling.gif
Lars-Olof Arvids
Vad kul, tycker jag med! Jag brukar sälja krukväxter på loppisar här i Stenungsundstrakten, och att ta mig till Lerum är ju ingen omöjlighet. smile.gif

Olle
anne-li i olofstorp
jajamensann! Nära Lerum är jag! Men så många krukväxter har jag inte att dela. (Nåja, det har jag nog ändå!!!) blush.gif
Anne-Li i Olofstorp
Bettis
Partille coolgleam.gif
MariaS
Kan nog slita mig från Lidköping, om inget annat inträffar.
*Ulrica*
Det tycker jag låter som ett alldeles utmärkt evenemang för "Odlaklubben Väst"! Vi är några odlaiter, boende i västsverige som försöker hitta på lite saker gemensamt. Nu under vinterhalvåret när trädgården vilar sig så vore det ju alldeles utmärkt att anordna en krukväxtloppis!

Läs mer om Odlaklubben Väst i den här tråden. Vi skulle bli jätteglada om du, Cilla och ni andra ville komma med i klubben och anordna en krukväxtloppis! Lars-Olof är ju redan med och hans fina krukväxter fick vi andra se när vi var i Kungälv.

Alla är välkomna att delta i Odlaklubben Väst, ett bra sätt att träffa och lära känna nya och gamla odlingsintresserade!

Om det skulle behövas lokal att vara i så ställer jag gärna upp med det, även om det då blir i Ale och inte i Lerum...
Leyka
Bor i Partille, föräldrar och trädgård i Lerum!

Låter som en jättebra idé!!!

-Elin
ingrid fuxwall
Toppen idé, fast några krukväxter att dela med mig av har jag ju inte wub.gif men några från Göteborgstrakten ska ha utomhusväxter av mig.

ingrid
dicentra
Som sagt här kommer en till som bor väldigt nära Lerum. whist.gif
Men några inomhus växter har jag nog inte som andra vill ha,de verkar leva ett väldigt sparsamt liv förutom mina orkideer då a0a.gif
CillaM
CITAT (*Ulrica* @ 07-11-2007, 11:56) *
Det tycker jag låter som ett alldeles utmärkt evenemang för "Odlaklubben Väst"! Vi är några odlaiter, boende i västsverige som försöker hitta på lite saker gemensamt. Nu under vinterhalvåret när trädgården vilar sig så vore det ju alldeles utmärkt att anordna en krukväxtloppis!

Läs mer om Odlaklubben Väst i den här tråden. Vi skulle bli jätteglada om du, Cilla och ni andra ville komma med i klubben och anordna en krukväxtloppis! Lars-Olof är ju redan med och hans fina krukväxter fick vi andra se när vi var i Kungälv.

Alla är välkomna att delta i Odlaklubben Väst, ett bra sätt att träffa och lära känna nya och gamla odlingsintresserade!

Om det skulle behövas lokal att vara i så ställer jag gärna upp med det, även om det då blir i Ale och inte i Lerum...

Jaaa, det fanns idéer om det! Jag vill mer än gärna vara med och anordna krukväxtloppis. Jättebra med med större lokal som du, Ulrica kan fixa, mitt lilla hus räcker inte långt (48 kvm). Och oavsett om man har inte krukväxter, sticklingar eller annat att ta med sig så finns det chans till att ta MED SIG HEM sådana alltså! Samåka kan vi ju också göra, om inte bilarna är för fulla med växter vill säga giggle.gif Kanske vi kan göra en lista, var och en som är intresserad, över de växter och sticklingar som vi vill göra oss av med, byta eller sälja för en loppispeng? Eller är det dumt kanske?
Gossen Ruda
Rudan simmar omkring på Hisingen men krukväxter????? Det enda som överlever en längre tid i mina fönster är kaktusar och sidenblommor.
Lars-Olof Arvids
Har du testat blomstervagga? Den är omöjlig att ta död på! biggrin.gif

Olle
*Ulrica*
Jag tar med mej det utmärkta ämnet krukväxtloppis och fortsätter denna tråd i
Odlaklubben Väst´s tråd - häng med!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon