Full version: Vilket forum!
Helenavborg
Kan ni fatta - jag loggade in i morse vid 8-tiden och när jag gick in här för en halv timme sen var jag fortfarande inloggad trots att jag stängde datorn vid halv nio!!! Så ska ett forum fungera!
noranettan
Du har nog kommit för att stanna! bravo.gif Anette
Helenavborg
Ja, Anette, det ser ju verkligen lovande ut! Nu ska jag lära mig lägga in bilder i album.
Christina i Taxinge~
Och det finns så många finesser!
Många fler än man visste att man behövde, men det är kul att testa.....

T ex har ni kollat hur det ser ut när man klickar på "enkel version" längst ner på sidan?
Vet inte riktigt vad det ska vara bra för, men annorlunda blev det ju.... smile.gif
cyberknutte
CITAT (Christina i Taxinge~ @ 07-11-2007, 22:23) *
Och det finns så många finesser!
Många fler än man visste att man behövde, men det är kul att testa.....

T ex har ni kollat hur det ser ut när man klickar på "enkel version" längst ner på sidan?
Vet inte riktigt vad det ska vara bra för, men annorlunda blev det ju.... smile.gif

Enkelt forum versionen är bra om man surfar från t.ex. en mobiltelefon eller handdator. Dessa har oftast små skärmar som gör att allt "lullull" inte visas korrekt.

// Andreas
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon