Full version: redirect traffic
ivan-carribean
hello all!
4 days ago i was searching for a source of traffic for my web site. and i found it!
now I buy the PPC traffic here: buyredirect traffic
so i began to order trafic only there.

where are you getting traffic for your page? let's share the links!
i`m sorry about my bad english - i`m from Greece ))

See you!
Gillan
CITAT (ivan-carribean @ 09-11-2007, 07:45) *
hello all!
4 days ago i was searching for a source of traffic for my web site. and i found it!
now I buy the PPC traffic here: buyredirect traffic
so i began to order trafic only there.

where are you getting traffic for your page? let's share the links!
i`m sorry about my bad english - i`m from Greece ))

See you!

Hello to You too!

If You´r interests is gardening and all about what is around it, I´m sure You´r welcome from the most of us here. But most of us dont like suspecious links. Mabye You could explain for us, who dont know, what PPC are? I´m sorry, but almost nobody here will ever open a link like Yoy put there, whithout knowing what it is abaout. I don´t mean to bee impolite, but, this is the way it is.

And about You´r english, I don´t think anybody care as long as they understand what You´r talking about. As You see, my english is not the best either, but I try smile.gif

Mabye You will ever see this answer, but I did give You a chance tummenupp.gif
Berith
Vilken härlig humor du har Gillan! giggle.gif
CillaM
SPAM-varning=skräp=Borde tas bort snarast
Gillan
CITAT (Berith @ 10-11-2007, 12:27) *
Vilken härlig humor du har Gillan! giggle.gif

Mmm, visst har jag laugh.gif ( det kliade ju så inifernaliskt i fingrarna så jag kunde inte låta bli whistling.gif )
Berith
CITAT (Gillan @ 10-11-2007, 12:56) *
Mmm, visst har jag laugh.gif ( det kliade ju så inifernaliskt i fingrarna så jag kunde inte låta bli whistling.gif )

Aha! Jaa jag pratar ju med mej själv ibland, funkar fint. Men jag har nog aldrig känt att jag vill diskutera trädgård med ett spam. w00t.gif
MariaS
CITAT (Berith @ 10-11-2007, 16:35) *
Aha! Jaa jag pratar ju med mej själv ibland, funkar fint. Men jag har nog aldrig känt att jag vill diskutera trädgård med ett spam. w00t.gif

Tja, här på Odla är väl INGENTING omöjligt rotfl.gif
renate
Är det SPAM vilket jag tror borde det fortast möjligt tas bort. Det är väl ingen som öppnar länken,inte jag i alla fall.
MariaS
VA, ska man öppna länken också thumbdown.gif
renate
CITAT (MariaS @ 10-11-2007, 17:35) *
VA, ska man öppna länken också thumbdown.gif

Det är väl meningen, men gör inte det.Egentligen skulle ingen har svarat i hans tråd.
pleximaster
MATA INTE TROLLEN!!!!

plexi
Gillan
Okej, okej.............bara jag som fick ett anfall av...............ja, jag vet inte riktigt dunno.gif blush.gif ............................men samtidigt..... hur var det nu? Oskyldig intill dess att motsatsen bevisats.............eller whistling.gif

Och självklart ska man inte öppna såna här länkar. Det var ju faktiskt det som var andemeningen med mitt första svar...............att vi inte öppnar länkar som vi inte vet vad de handlar om tummenupp.gif

Jag citerar mig själv:
CITAT
I´m sorry, but almost nobody here will ever open a link like Yoy put there, whithout knowing what it is abaout. I don´t mean to bee impolite, but, this is the way it is.

renate
Det var inte så jag menade Gillan,jag såg att du skrev om att ingen här öppnar en länk som den.
Det är klart att det kliar i fingrarna att ger honom/hon på moppo,att vi ogiller spam i vårt forum.
Som bekräftelse att det är spam kom det aldrig ett svar från denna person/dator.
Gillan
CITAT (renate @ 11-11-2007, 11:08) *
Det var inte så jag menade Gillan,jag såg att du skrev om att ingen här öppnar en länk som den.
Det är klart att det kliar i fingrarna att ger honom/hon på moppo,att vi ogiller spam i vårt forum.
Som bekräftelse att det är spam kom det aldrig ett svar från denna person/dator.

tummenupp.gif smile.gif
Berith
Jag såg att det visades 0 antal läsare innan vi började läsa tråden, i vanliga fall visas ju 1 antal läsare = den som skriver första inlägget räknas som nummer 1. Visar väl på att det inte var en riktig person som startade tråden?

Antar att det var fler än jag som såg det...? cool.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon