Full version: Gu va gött.....
grynet
coolgleam.gif på måndag,kl 6.30 sätter jag mig på planet till Florida tongue.gif för att tillbringa nästan 4 veckor där naughty.gif med att åka runt och besöka olika platser,bla Sea World,och det ska bli en upplevelse..var till Florida för 2år sen,men var aldrig dit då.Längtar verkligen till sol o bad,och bara få va...slippa laga mat,städa,tvätta mm i en Månad..ahhh,va gött whistling.gif
CillaM
Skönt att komma bort från hösten smile.gif Men någon vidare värme är det inte där precis, runt 23 grader på dagen och just nu 11 grader (6.30 deras tid) Men ett klart vänligare väder att befinna sig, speciellt för oss nordbor.
Tosan
ååååh vad avis jag blir! Det är ju våran drömresa, Disneyland, Sea world, dragracing och boots...*suckar*
Ha en trevlig resa och njut åt mig med smile.gif
Får man fråga om priset? Det verkar variera väldigt...
estet
Har förhalat svågerns önskan att fara dit 3 år i rad, får för mej att det kommer att gå mycket pengar! Skillnaden är att vi måste spara medan han inte behöver... smile.gif

grynet
CITAT (Tosan @ 10-11-2007, 12:39) *
ååååh vad avis jag blir! Det är ju våran drömresa, Disneyland, Sea world, dragracing och boots...*suckar*
Ha en trevlig resa och njut åt mig med smile.gif
Får man fråga om priset? Det verkar variera väldigt...

Ja,det ska bli underbart..vi ska även till Daytona,fast det är marknad där då med bildelar+ annat..sambon håller på med Hotrods..men vi ska även på dragracing och andra tävlingar..
resan kostade ca 5000kr,tur o retur,vi ska bo hos några vi känner i Miami några dagar först,sen drar vi till Key West i några dagar...efter det blir det Ft Lauderdale och sen vidare till Fort Mayers,därifrån åker vi rakt över till Daytona och sen Orlando...Vi har köpt en Vanbuss som vi ska sova i ibland,så vi spar in på Hotell och hyrbil. En medelstor hyrbil kostar ca 10000kr,för 25 dagar och ett hotellrum från ca 450kr och uppåt.
Tosan
Åh, snälla får jag följa med? rolleyes.gif
Det låter helt underbart, och den där marknaden skulle jag med behöva va på, det finns säkert massa prylar där som vi behöver. Problemet vore väl att få över containern sen whist.gif

Men det går ju alltså åka över utan att det kostar som en mindre villa iaf... g.gif Det är nog dyrare att åka hem giggle.gif
zaaritha
Grattis! Blir avundsjuk................
Ha Det Bra! smile.gif
bahia1
Trevlig resa önskar jag dig
Bahia/Lena
grynet
thanks.gif ja,inatt kl 1 sätter vi oss i bilen o kör dom ca 3 timmar det
tar till Arlanda sleeping.gif sova får vi göra på planet..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon