Full version: ny på forumet
Villa Blåkula zon 7
Hej jag har länge tänkt komma igång på detta forum, men nu ger jag upp på AoT som jag inte alls får ut det jag vill av.
Jag är ifrån norra Dalarna Lövnäs och har en trädgård som vi kallar VILLA BLÅKULA.
Vi startade med trädgården 2000 och har alltid nya projekt på gång. Då kommer det alltid frågor som man vill ha hjälp med och kanske slippa alla misstag genom att få råd ifrån er med mer erfarenhet.
Jag har lagt upp ett album så att ni kan besöka våran trädgård.
Just nu snöar det och är -4 grader kallt, då får man sätta igång med sina skisser till nästa år
Irene
Guiden
Christer i Falköping
Hej och välkommen hit. Det är ganska många gamla AoT:are här numera.
Christer.
kerstin z5-6
Välkommen ! Kul att se dej i sista Aot-tidningen -Jättefin trädgård och snygga gångar ni har .Grillplatsen var inte dum , skulle passa bra hos mej smile.gif
Som du ser är vi många gamla aot are även här
renate
Hej och hjärtligt välkommen på Odla,jag hoppas du trivs här med detta forumet och forumister.Vi är en blandat skara här.Många är både på AOT och Odla som jag tex.
bahia1
Välkommen jag är också ganska ny här och kommer från Västkusten där det snöar nu.
Bahia/Lena
Eva 33c
Hej och välkommen hit!
Jag läste just om dig och eran trädgård i AoT. Mycket inspirerande. Jag måste planera in ett besök på Villa Blåkula i sommar. Vi hade ett fritidshus norr om Älvdalsåsen där jag tillbringade alla ledigheter under min uppväxt, och även senare. Numera har min bror tagit över det och vi brukar fira midsommar där ibland. Och då är det ju inte så långt till dig... Så vi kanske ses smile.gif
Wilmer
Hej o välkommen!

Vilken läcker rabatt bakom (dig)!

Här är det ingen snö . än..

WIlma
Alba
[attachment=9379:Välkomme...ill_Odla.jpg]

Jag har kikat på din underbara trädgård på AOT. Kul att du hittat hit så vi får se mer av den.
Tosan
Välkommen hit!
Reportaget om Villa Blåkula var det bästa i hela senaste aot. smile.gif
Nästa gång vi ska neråt ska jag planera in ett besök, man ska ändå mellanlanda i Tandsjöborg, Orsa och antingen Älvho eller Mora när man passerar, så då kan man lika gärna ta en sväng inåt fjällen till när man ändå håller på biggrin.gif
Ingen E4 här inte giggle.gif
ewa zon 3
Välkommen hit! rose.gif

/Ewa
Irene_L
Hej och välkommen hit! rose.gif

Vilken härlig trädgård ni har. Jag läste om Villa Blåkula i AoT och blev så sugen på att se den i verkligheten. Vem vet....nästa sommar kanske........
Azola
Hej och välkommen till Odla.
Läste reportaget om Villa Blåkula igår och blev imponerad av er trädgård där uppe i norr.
Borde kanske ta en titt hos er då vi besöker bekanta i Lima/Malung rolleyes.gif
Betty
Hej och välkommen säger jag med! Läste nyss reportaget i senaste AoT, vilken fantastisk trädgård ni har! tummenupp.gif
Wilmer
Fy på mig, jag får ta fram det numret och läsa ordentligt... Jag bara kollade bilderna och njöt lite. (AoT). Inser nu att jag var slarvig..

WIlma
malin72
välkommen hit!!!!!

jo då jag har också sett villa blåkula och den ser ju så underbar ut tummenupp.gif hoppas du ska trivas hos oss blush.gif
anjachill
Hej på dig - även om inte jag kan hälsa dig välkommen efter som jag själv känner mig som gäst här än så länge. Det är säkert inget fel på det här forumet, men jag har så himla svårt att känna mig hemma här. Få se - det kanske kommer att kännas bättre vilket år som helst! naughty.gif

mvh, Anja biggrin.gif
LindaLunda
HEJ!!!!
Din signatur känner jag igen!!!
Linda
Gillan
Hej och välkommen hit!

Jag har inte läst reportaget, men väl tittat på dina bilder i albumet. Du ser ut att bo fantastiskt vackert biggrin.gif
AnnammA
Välkommen hit! rose.gif

Härlig rabatt bakom dig - "likt längtans blå blommor" för att attrycka mig lite poetiskt...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon