Myosotis
Har tagit hand om 5 kattungar vars mamma (en kompis´ katt) blev överkörd när de var 9 dygn gamla. Nu är de drygt 5 veckor och så här söta:

75.jpg

3 är tingade, men är det någon som inte bor för långt borta och vill ha en kattunge, så hör av er! De är 9 veckor den
6. december.

Anette på Boäng
Var är inte för långt borta? Var bor du? smile.gif
Tosan
Jag säger detsamma, var bor du?
Vi letar kattunge till mormor...

Jag säger detsamma, var bor du?
Vi letar kattunge till mormor...
Myosotis
Skåne
Tosan
Ajdå, det var ju lite långt för en kattunge tyvärr... blink.gif
Myosotis
vad synd
Aqvakul
Vansinnigt charmig!! Har tyvärr fått välja bort såväl katt som hund, då jag numera huvudsakligen bor i lägenhet. men visst blir man sugen!!
Mvh
Anders i Lund
CillaM
Åh så fin och rar smile.gif Själv har jag tingat en liten kisse redan, vanlig bondkatt men kanske, kanske... VAR i Skåne befinner du dig Myosotis?

CITAT (Myosotis @ 11-11-2007, 11:48) *
Har tagit hand om 5 kattungar vars mamma (en kompis´ katt) blev överkörd när de var 9 dygn gamla. Nu är de drygt 5 veckor och så här söta:

75.jpg

3 är tingade, men är det någon som inte bor för långt borta och vill ha en kattunge, så hör av er! De är 9 veckor den
6. december.

Myosotis
I skogen!

giggle.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon