|
Jag fattar inte att det redan gått ett år!!! Detta är det kortaste år jag nånsin upplevt. Igår på Fars Dag så kändes det verkligen nostalgiskt, det var ju förra Fars Dag jag låg på BB och födde fram min vackra son.  Just nu håller jag på att blåsa upp ballonger och dekorera huset. Farmor, farfar och gammelfaster är här redan. Caroline har fått ledigt från 6-års och är hemma och gullar med honom. Hon sa att idag får Elias göra precis vad han vill, han får irritera mig o han får låna mina saker....han får till o med gå in i mitt rum!!! Jag återkommer säkert med lite bilder från kalaset senare.
Irene_L
12-11-2007, 11:31
Oj vad fort ett år går!!  och vilken gullig storasyster han har Ett stort Grattis till guldklimpen!
Stort Grattis på 1-Årsdagen Elias
.gif) / från "den där tanten" du vet
Glömde ju säga att jag med ska på kalas idag, då äldsta barnbarnet också fyller år den 12:e
Kajsa i Arvika
12-11-2007, 13:37
 GRATTIS GRATTIS Vi hade två födelsedagskalas nu helgen som gick för min Marcus som fyllt 5år!! Fort fort går det... åren bara rusar förbi...
Lilla stora killen....1 år idag. Det var ju igår vi gissade på vilken dag han skulle komma till världen.
Grattis Elias
[attachment=9443:Nalle_med_ballong.gif]
aanderss
12-11-2007, 16:58
men grattis
Alphaville
12-11-2007, 17:55
Grattis grattis! Inte lillkillen längre!
ninnisky
12-11-2007, 18:05
Inga från Närke
12-11-2007, 21:23
[attachment=9455:029.gif]
GRATTIS Elias även från mig.
Snöflinga
12-11-2007, 21:31
GRATULERAR[/color] så mycket till din första födelsedag [color="#FF0000"]
Lady Hamilton
12-11-2007, 21:50
Grattis! Grattis! Elias........
vad fort det går..grattis och idag är min lille älskling sju månader
Vi vill se foton, Magdis!!
ingrid fuxwall
12-11-2007, 23:27
Säger samma sak! Har varit inne här flera gånger nu för att titta på bilder
Javisst ska ni få se foton! Nu har gästerna åkt hem så nu har jag laddat in och redigerat bilderna. Äter födelsedagstårta![attachment=9480:1_årsdag1.jpg] Klappar händerna och ser skeptisk ut på samma gång. Kan ha varit efter att vi sjungit Ja må han leva.  [attachment=9481:1_årsdag2.jpg] Här har han packat upp en rolig skallra[attachment=9482:1_årsdag3.jpg] Har fått ett parkeringshus med tillhörande bilar men envisas med att skicka ner fjärrkontrollen för rampen...gång på gång!  [attachment=9483:1_årsdag4.jpg]
Nämen lillgubben såå stor han är. Mmm så gulliga kort. Ja nog påminner han om storasyster och mamma.
Klart han inte vet hur han ska bete sig när han är i rampljuset......men det är han väl alla dagar
Elias tackar och bugar för alla gratulationer.  Han är lite dagen-efter idag, väldigt trött och klängig på mamma.
Biggan_
13-11-2007, 19:05
Nääääe, jag missade Elias födelsedag! Ett stort GRATTIS i efterskott Elias!  Vad söt han är Magdis, och så stor han blivit!
Irene_L
13-11-2007, 19:22
Hihi...jag skrattade gott åt det där att Elias bara skulle skicka fjärrkontrollen nerför rampen!!!
Grattis i efterskott Elias!
Oj vad tiden går fort!!!!
Åh vilka fina bilder på charmtrollet Magdis
titti49zon6
14-11-2007, 09:25
Å, jag missade Elias födelsedag men skickar ett Stort Grattis i efterskott vilka härliga bilder, hälsa storasyster som tar så väl hand om sin lillebror
stennie
14-11-2007, 09:34
Missade också dagen...men Ett stort grattis i efterskott!!! Tänk vad tiden går fort !!!!
Grattis i efterskott Elias
netaave
15-11-2007, 12:15
VA!!! har det redan gått ett år, ja jösses va tiden går. Får du sova på nätterna nu då Magdis, minns att det var lite si och så med det förut.
CITAT (netaave @ 15-11-2007, 12:15)  VA!!! har det redan gått ett år, ja jösses va tiden går. Får du sova på nätterna nu då Magdis, minns att det var lite si och så med det förut.  Nä inte speciellt mycket tyvärr. Just nu är han inne i nån fas då han inte vill släppa mig en centimeter från sig varken på dan eller natten. Sen vill han gärna snutta på natten. Jag börjar förbereda mig mentalt på att avvänja honom snart. På dagarna ammar jag nästan ingenting.
netaave
15-11-2007, 18:29
CITAT (Magdis @ 15-11-2007, 12:20)  Nä inte speciellt mycket tyvärr. Just nu är han inne i nån fas då han inte vill släppa mig en centimeter från sig varken på dan eller natten. Sen vill han gärna snutta på natten. Jag börjar förbereda mig mentalt på att avvänja honom snart. På dagarna ammar jag nästan ingenting. Vilken gåva att kunna amma så länge. Men, ja det är nog dags nu för avvänjning, tyvärr. Förstår det svider lite. Är ju så mysigt där i sängen, i synnerhet när dom blir så dom "är med" lite mer.
CITAT (netaave @ 15-11-2007, 18:29)  Vilken gåva att kunna amma så länge. Men, ja det är nog dags nu för avvänjning, tyvärr. Förstår det svider lite. Är ju så mysigt där i sängen, i synnerhet när dom blir så dom "är med" lite mer. Ja när han halvsover är han ju ganska mysig men annars är han ganska stissig vid bröstet och har bitit till flera gånger. Så jag är ganska villig till att sluta amma. Hoppas på att han ska börja sova längre på natten då också, precis som storasyrran gjorde.
Nu är 1-årskontrollen och vaccinationen avklarad också.  10550 g tung och 76,5 cm lång. Han skulle nog ha vägt ännu mer om han inte haft influensan och gått tillbaka till helamning under mer än en vecka...men det är ju såna gånger det är tur att man ammar än. Han tyckte inte alls det var lustigt att bli vriden och vänd på och undersökt av doktorn. Han satt i mitt knä och blängde på doktorn och sköterskan med denna blicken ni kan se nedan.  Men OK-stämpel fick han.  På e.m var vi hos fotografen och fotade både honom o syrran. Han hade lite svårt att sitta stilla, så vi får väl se om det blir några bilder han fastnade på.  [attachment=9768:Elias071120.jpg]
Så söt! Det är härligt när man verkligen kan se vad/ att de tänker, godingarna. En blick säger mer än 1000 ord!
WIlma
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|