LindaLunda
Har ni lust att se de nya bröderna drak-bus!

Alla goda ting....är tre... Drakar!

Linda
Biggan_
Sååååå söööööööta! wub.gif wub.gif wub.gif
Gillan
Neeej, nu vet jag snart inte vilket håll jag ska vända mig...........de är ju alldeles ljuvligt söta wub.gif

Kan man ha en sån vid dammen tro g.gif , eller blir det alldeles för malplacerat blush.gif
Kajsa i Arvika
Tror en drake skulle trivas alldeles ypperligt vid din dammkant Gillan!! tummenupp.gif Frågan e väl vad lejonet säger om konkurrensen... giggle.gif
Gillan
CITAT (Kajsa i Arvika @ 14-11-2007, 15:45) *
Tror en drake skulle trivas alldeles ypperligt vid din dammkant Gillan!! tummenupp.gif Frågan e väl vad lejonet säger om konkurrensen... giggle.gif

Hmm, jag får nog lov att fråga honom först Kajsa blush.gif
MariaS
Här ska Arthyrr få vakta. wub.gif om jag vågar ställa ut honom. Kanske ska gömma honom istället shy.gif
[attachment=9545:Pb120002.jpg]
Tosan
Jag blir så kär när jag ser dessa underbara drakar wub.gif
Vad ligger adoptionskostnaden på?
Och goda köttbullar gör jag åxå naughty.gif
Gossen Ruda
Är det nån symbolik inblandad beträffande underlaget, Gevalia - alltid nyrostad? rolleyes.gif
pejori
jämrans söta tummenupp.gif
vill också ha!!!! yahoo.gif
gör världens godaste bullar w00t.gif
Aqvakul
Väldigt söta drakar, ser inte alls farliga ut!
Lady Hamilton
CITAT (Kajsa i Arvika @ 14-11-2007, 15:45) *

sleep.gif jag tror att en viss Agaton Sax även vill vara med och bestämma ev. nya familjemedlemmar...............
malin72
vill ha yahoo.gif vill ha yahoo.gif vill ha yahoo.gif men jag skulle vilja ha en som vrider lite på huvudet..du vet gosar lite i vilan blush.gif dom är ju så underbara tummenupp.gif
Cathis
Vilka helt underbara drakar wub.gif wub.gif
Wilmer
Maria S, tycker att du heeelt lugnt kan placera din drake i trädgården. Tala bara om när den är på plats och ge sedan en detaljerad vägbeskrivning whistling.gif Så man kan lägga ut köttbullespåret. angel_not.gif

Wilma
Kathy

Vingmarr....Vingmarr....Vingmarr...... wub.gif wub.gif wub.gif

Något mer rund om magen är brorsorna...förmodligen för att han har ätit mååånga fler köttbullar. tongue.gif
Alexander-VG-zon3
sååå underbara drakar du gör ,, går det köpa ?
LindaLunda
CITAT (Kathy @ 14-11-2007, 22:58) *
Vingmarr....Vingmarr....Vingmarr...... wub.gif wub.gif wub.gif

Något mer rund om magen är brorsorna...förmodligen för att han har ätit mååånga fler köttbullar. tongue.gif

Ja han är en riktig kramgo kille! Med god aptit!
Linda

CITAT (flaxss @ 14-11-2007, 23:58) *
sååå underbara drakar du gör ,, går det köpa ?

Jag tar upp beställningar....... men det kan dröja innan man får en drake. Man måste blir godkänd först flirting.gif det är viktigt att man även känner att man klarar av att handskas med sådana här varelser. När de väl vaknar ..... hrmm... kan de vara bångstyriga...... och väldigt hungriga! Då gäller det att det finns köttbullar färdiga!
Linda

CITAT (malin72 @ 14-11-2007, 20:14) *
vill ha yahoo.gif vill ha yahoo.gif vill ha yahoo.gif men jag skulle vilja ha en som vrider lite på huvudet..du vet gosar lite i vilan blush.gif dom är ju så underbara tummenupp.gif

Allt, nästan, går att fixa.... kanske.... har aldrig gjort någon sådan.... de är så tjocka om magen så det är svårt för dem att rulla ihop sig mer än vad de gör....
Får väll göra en som bara äter morötter..... och sallad....
Linda

CITAT (Gossen Ruda @ 14-11-2007, 17:44) *
Är det nån symbolik inblandad beträffande underlaget, Gevalia - alltid nyrostad? rolleyes.gif
a0a.gif giggle.gif rotfl.gif w00t.gif a0a.gif giggle.gif rotfl.gif w00t.gif
Boxer
*say no more*
LindaLunda
CITAT (Boxer @ 15-11-2007, 06:46) *
*say no more*

MMMUMS!!! Jag tror jag kommer istället... ja gillar också köttbullar....
Linda
Kathy
CITAT (Boxer @ 15-11-2007, 06:46) *
*say no more*

Jisses!!
Låt inte Vingmarr, Ludvigg och Arthyrr få syn på det där. ohmy.gif

wink.gif wink.gif

MariaS
CITAT (Wilmer @ 14-11-2007, 22:37) *
Maria S, tycker att du heeelt lugnt kan placera din drake i trädgården. Tala bara om när den är på plats och ge sedan en detaljerad vägbeskrivning whistling.gif Så man kan lägga ut köttbullespåret. angel_not.gif

Wilma

Kan tro det...
Azola
Du Linda är en riktig fresterska som lägger ut dessa sötnosar till allmän beskådan...De är ljuvliga, alla tre!
Får nog också ställa mig i kön för adoption snart. Tror nog att jag blir godkänd i besiktningen laugh.gif
LindaLunda
CITAT (Azola @ 15-11-2007, 15:19) *
Du Linda är en riktig fresterska som lägger ut dessa sötnosar till allmän beskådan...De är ljuvliga, alla tre!
Får nog också ställa mig i kön för adoption snart. Tror nog att jag blir godkänd i besiktningen laugh.gif

Oj whist.gif !! Jag får väll sluta.... men jag lever blush.gif ju på alla possitiva tillrop bravo.gif !

Just nu håller jag på att bli slottsfru.... jag skall få en slottsträdgård!!! Hih hihihi....
Linda
Azola
Slottsfru, slottsträdgård ... mer rosor? Berätta mer!! ohmy.gif kram1.gif
LindaLunda
hihihi..... vänta.... ett tag... så får du se.....
Kathy
CITAT (Azola @ 15-11-2007, 16:14) *
Slottsfru, slottsträdgård ... mer rosor? Berätta mer!! ohmy.gif kram1.gif

Köttbullar! flirting.gif tummenupp.gif
LindaLunda
För den som vill se......
Brända busiga drakar....

Linda
MariaS
Det är klart att de har klarat sig rolleyes.gif De ser jätteläckra ut där de ligger. Väntar med spänning på nästa laddning wub.gif
LindaLunda
CITAT (MariaS @ 10-12-2007, 11:43) *
Det är klart att de har klarat sig rolleyes.gif De ser jätteläckra ut där de ligger. Väntar med spänning på nästa laddning wub.gif

Hihihi.. ja det skall bli spännande att se nästa kull färdiga !
Linda

Kathy
CITAT (LindaLunda @ 09-12-2007, 18:55) *
För den som vill se......
Brända busiga drakar....

Linda

Åh, du numrerar dem också. wub.gif
Vem är vem?? *nyfiken*
LindaLunda
CITAT (Kathy @ 10-12-2007, 16:37) *
Åh, du numrerar dem också. wub.gif
Vem är vem?? *nyfiken*

Ja nummer skall de ha!
Längst ner och innerst ligger Lennarth tillsammans med Tor. På mittenplanet ligger Juliljuss själv tillsammans med min drottningkrona. Överst så ligger Oden längst in och längst ut ligger Eskill med baken till.

Eskill skall få åka hem till sin nya matte idag ! Och i morgon skall Juliljuss får åka hem till sin nya matte.... jag har faktiskt börjat få separationsångest crying.gif !!!

Linda
Gillan
Nu blir jag nyfiken på vem som namnger drakarna! Gör du det? Den blivande adoptivföräldern? Eller gör ni det tillsammans? whist.gif
LindaLunda
CITAT (Gillan @ 11-12-2007, 08:06) *
Nu blir jag nyfiken på vem som namnger drakarna! Gör du det? Den blivande adoptivföräldern? Eller gör ni det tillsammans? whist.gif

Det är det jag som gör.... smile.gif! Men sedan kan jag ju inte styra om man vill döpa om dem......
Linda
Kathy
CITAT (LindaLunda @ 11-12-2007, 08:27) *
Det är det jag som gör.... smile.gif! Men sedan kan jag ju inte styra om man vill döpa om dem......
Linda

Skulle a l d r i g döpa om ett draknamn. Är han döpt, så är han. wub.gif
yenny
Vilka underbara drakar, jag blev kär vid första ögonkastet wub.gif
LindaLunda
Här är lite uppdatering på drakarna ifrån andra kullen. Första kullen gav ju bara en drakunge och den har jag behållt själv.
Drak-kullen och Eskill som fick åka hem igår.

Linda
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon