Full version: StockholmsRosen
Anders Roslagen
Såg att StockholmsRosen har möte på söndag för visning av bilder och byte av rotskott. Är det någon på detta forum som har gått på mötena? Själv har jag inte det - ännu!
noranettan
Jag tror att HelenK är aktiv i Stockholmsrosen. Du får ropa på henne på AoT.
Christina i Taxinge~
Nä, jag har aldrig gått på nåt möte.....
- hittar inte i Stockholm
- orkar inte efter jobbet
- lite blyg
detta gör att jag aldrig varit på nåt möte.

Om möten hölls i Sö' tälje - då ni!....skulle jag vara stammis! tongue.gif

Anders Roslagen
- hittar inte i Stockholm -- det går ju att ta reda på enkelt!
- orkar inte efter jobbet -- det är på söndagar!
- lite blyg -- alla mår bra att utmana sig själva!

:)
Christina i Taxinge~
- hittar inte i Stockholm -- det går ju att ta reda på enkelt!----njaaä, en adress kan jag ta reda på, men ta mig dit med bil, klarar jag INTE, sorry! wacko.gif

- orkar inte efter jobbet -- det är på söndagar!----hoppsan! ännu värre m a o. Orkar aldrig ta mig för att åka 10 mil
t & r för att åka vilse och få parkeringsböter på en ledig dag.... sad.gif

- lite blyg -- alla mår bra att utmana sig själva!-----japp! jag är tuff som attan när det behövs! tongue.gif

Anna NV Uppsala
Jag var på motsvarande i Uppsala i tisdags. Det fanns hur mycket rotskott som helst. Vi skrev upp på tavlan vilka som fanns, hur många av varje, och hur många personer som var intresserade. Om det fanns mer intresse än skott så blev det lottning. jag hade spanat in 4 sorter som jag jättegärna ville ha, och hade sån tur så jag fick alla! Plus ett par till.
Fullständig rapport finns på AoTs rosforum.
Hur som helst, en sådan tillställning rekommenderas starkt!
boopan
men jag vet ju inget hadde ingen aning om att detta fanns så det blir något nytt att kolla in .undra vad det finns mer för spännande föreningar?
Christina i Taxinge~
Är man road av rosor så är det kul att vara med i Svenska Rosensällskapet!

Svenska Rosensällskapet

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon