Karin i Småland
Hemma igen från en hel eftermiddag bland mängder av växter och andra vackra saker.
En Fackmässa som jag tyckte väldigt mycket om...snygga arrangemang, ett otroligt stort urval och mycket trevliga människor tummenupp.gif

Kika gärna in på min hemsida: http://karinsvaxtverk.se/
(klicka på "Bilder från Elmia Garden" på första sidan under den vita grinden).
Alexander-VG-zon3
såg du dom fransiga cyklamen ?? ,, helt underbara
HelenN
CITAT (Karin i Småland @ 14-11-2007, 22:34) *
Hemma igen från en hel eftermiddag bland mängder av växter och andra vackra saker.
En Fackmässa som jag tyckte väldigt mycket om...snygga arrangemang, ett otroligt stort urval och mycket trevliga människor tummenupp.gif

Kika gärna in på min hemsida: http://karinsvaxtverk.se/
(klicka på "Bilder från Elmia Garden" på första sidan under den vita grinden).

Ojj, där såg det ut att finnas massor med roliga saker. Gillade smides grejerna & fågelbaden.....
Wilmer
Hej Karin!

Å, du måste haft det kul. Såg en del grejjor jag kunde tänka mig. Såg skymten av en keramik groda jag lätt skulle kunna gett bort i julklapp, den såg skön ut!

Vilket härligt växthus med pellisar du har, måste vara rogivande att gå där och pyssla.

Wilma

tongue.gif Det var smidesgrejjorna jag föll för också..

WIlma
Ewa L
Tack för titten. Härliga bilder!! Och inte fick jag ont i fötterna heller.
kerstin z5-6
Trevliga bilder -känns som man varit med och fått lite inspiration smile.gif
MariaS
Tack. thanks.gif Nu kom jag ju dit i alla fall...
Azola
Oh så mycket man vill ha! Kollade in de bruna, smidda utemöblerna med tillbehör ... Vill Ha. Tack för titten!!
Villa Blåkula zon 7
thanks.gif Mycket tack för att jag fick vara med dig på mässan, tyvärr ser man vad mycket man missar när man bor långt från allfartsvägen Irene
ewa zon 3
Vad kul att du delar med dig av dina bilder och vad bra att jag hittade tillbaka till din sida för där fanns ju den där fina pelargontrappan som jag glömt bort på vilken hemsida jag sett den bravo.gif

/Ewa
lyckero
Så härliga bilder du fick till. Hade inte kameran med mig, och lyckades dessutom missa vilket som ska bli årets perenn nästa år. Vad blev det?
Lyckero
Karin i Småland
Alltid lika roligt att dela med sig av foton när man är ute bland växtligheter 000.gif

Pulmonaria (vit) blev årets perenn.
marjan
Ja, det var helt underbart att gå runt bland alla utställarna,
när jag kom till smidessakerna så kunde jag inte hålla mig längre
Köpte 2 st(man var tvungen) smidesfigurer som föreställde en dam med klänning
typ provdockemodell. De ska pryda min trädgård framöver, jag är inte bara intresserad av trädgård
jag är sömmerska också.
På hemvägen var vi inne hos Gustafssons blomstergrossist och där var ju helt underbart, ALLT FANNS!!!!!!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon