Blomstertanten
Här kommer ett test där du kan se hur mycket Örebroare du är tongue.gif
Nerikes Allehandas Örebrotest

Testa dej nu så slipper du gå och grubbla över det ! Det är inte ens nödvändigt att du varit i närheten av Örebro, du kan testa dej ändå.

Kan avslöja att jag är 100 % Örebroare rotfl.gif
Gillan
Så här blev mitt testsvar; Du är på väg men har fortfarande en bra bit kvar.

Och jag hoppas att det så förblir, att jag har en bra bit kvar alltså.. Fast jag hade ju helst sluppit det där med " att du är på väg" giggle.gif
Alba
Jag är ju norrlänning...... av födsel och ohejdad vana...... och resultatet blev därefter ------- Du är ingen örebroare och det kommer att ta flera generationer att nå dit.

Betty
CITAT
Du är ingen örebroare och det kommer att ta flera generationer att nå dit.

Jaha, så var det med det. yaay.gif
Blomstertanten
CITAT (Gillan @ 16-11-2007, 09:37) *
Så här blev mitt testsvar; Du är på väg men har fortfarande en bra bit kvar.

Och jag hoppas att det så förblir, att jag har en bra bit kvar alltså.. Fast jag hade ju helst sluppit det där med " att du är på väg" giggle.gif

Ja, vad du är gör Gillan , så åk inte hit no.gif
För då är du för evigt förlorad !!!!! rotfl.gif
Krolliljan
Du är på väg men har fortfarande en bra bit kvar

Har aldrig varit i Örebro. Och härifrån är det en bit. naughty.gif
aanderss
Du är på väg men har fortfarande en bra bit kvar
Malvia

Vi vet inte om vi ska gratulera eller inte men du är en äkta örebroare.

Var på konferans i Örebro i februari och fick en liten föreläsning av en som hade bott några år under studietiden.
Vi fick oss ett gott skratt.

Ofta fick han till svar: -Det där går aldrig.

Konferensmiddagen hade vi på Slottet, det var fint!
Lars-Olof Arvids
Ojojoj! "Vi vet inte om vi ska gratulera eller inte men du är en äkta örebroare". ohmy.gif Jag som är en bohuslänsk lantis som vill leva nära naturen och inte skulle kunna bo någon längre tid i en så stor stad. Fast jag besökte faktiskt Örebro i somras och tyckte att stadsparken och Wadköping var riktigt fint. smile.gif

Olle
Trädet (ZonV)
Du är på väg men har fortfarande en bra bit kvar.

Jaja, har varit i Örebro en gång...
Blomstertanten
Det är bara att konstatera : Vad ni än gör , åk aldrig till Örebro om ni inte vill riskera att bli Örebroare !!! tongue.gif
Lady Hamilton
När jag svarade ABSOLUT tvärt emot normalt sunt förnuft.............då blev jag en äkta Örebroare whist.gif
Magdis
CITAT (Lady Hamilton @ 16-11-2007, 10:41) *
När jag svarade ABSOLUT tvärt emot normalt sunt förnuft.............då blev jag en äkta Örebroare whist.gif

rotfl.gif rotfl.gif
Jag är tydligen på väg men har en bit kvar. Jag visste inte ens att jag var på väg.
Gillan
rotfl.gif rotfl.gif Jag tror det är precis som BT säger........Åk för jösse namn inte dit!! Då är du fast fear.gif
Tosan

Tack å lov för det, man kan ju inte va både 96% norrlänning, och örebroare giggle.gif
Blomstertanten
CITAT (Tosan @ 16-11-2007, 12:18) *

Tack å lov för det, man kan ju inte va både 96% norrlänning, och örebroare giggle.gif

En lite märklig kombination i så fall ! giggle.gif
Tosan
Hehe, precis giggle.gif
Aqvakul
"Vi vet inte om vi ska gratulera eller inte men du är en äkta örebroare."

Okey, jag "förställde mig lite"
netaave
"Du är ingen Örebroare och de kommer att ta flera generationer att nå dit"
He he men jag har iaf varit där en gång..... biggrin.gif
HelenN

Resultat
Vi vet inte om vi ska gratulera eller inte men du är en äkta örebroare.

1689 personer har gjort det här testet. Av dem var 35,7% kvinnor och 64,3% män. 1446 bor i Örebro län, och medelåldern bland testpersonerna är 37,3 år.

hahahahaha.....jag svarade som jag upplever örebroarna! Jag är ju från Karlskoga.

Fenja
Du är på väg men har fortfarande en bra bit kvar. Tur att jag flyttade medans tid var!! biggrin.gifbiggrin.gif:D
Mvh
Fenja
Monaxe
Du är på väg men har en bra bit kvar

Har varit på kurs i Örebro för ca 20 år sedan d010.gif , har sedan dess bara åkt förbi, är det det som menas tro? biggrin.gif
Ralf
[attachment=9632:örebro.JPG]
Passar tydligen in i den staden.

För övrig så lär världens bästa älskare komma från den staden för "det går aldrig" för dom.
Blomstertanten
CITAT (Fenja @ 16-11-2007, 13:51) *
Du är på väg men har fortfarande en bra bit kvar. Tur att jag flyttade medans tid var!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Mvh
Fenja

Törs du verkligen komma hit ? unsure.gif
Glanshammar ligger ju inte långt från Örebro tongue.gif
Och tänk om din sambo blir påverkad oxå ??? giggle.gif
Fenja
Nä fan jag tror att vi ställer in... du får la släpa dig hit i stället wink.gif
Mvh
Fenja
Blomstertanten
CITAT (Fenja @ 16-11-2007, 20:41) *
Nä fan jag tror att vi ställer in... du får la släpa dig hit i stället wink.gif
Mvh
Fenja

Hm thumbdown.gif

Då får du inte se Bonnies blåa ögon ! flirting.gif
Fenja
Nää det är ju det... vi får väl ta med öronproppar och gasmask så att du inte smittar oss! biggrin.gif
Mvh
Fenja
Blomstertanten
CITAT (Fenja @ 16-11-2007, 20:44) *
Nää det är ju det... vi får väl ta med öronproppar och gasmask så att du inte smittar oss! biggrin.gif
Mvh
Fenja

Jag får väl träna på att prata skånska eller nåt då ! Så ni slipper öronpropparna i alla fall tongue.gif
Men jag tro nog att ni klär i gasmask alien.gif För det vet du väl ? Att allt klär en skönhet ! naughty.gif
rotfl.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon