|
Vem tror du vinner?
Tror och hoppas att Daniel vinner (hade dock hoppas på Christoffer) Men den där otäcka snärtan Amanda kan nog tyvärr ge Daniel en match. Hon borde ha åkt ut för längesen
Amanda tycker jag inte om, hon borde få åka ut. Hon sjunger ju så otroligt falskt.
krellus
16-11-2007, 16:40
CITAT (abbbe @ 16-11-2007, 16:31)  Amanda tycker jag inte om, hon borde få åka ut. Hon sjunger ju så otroligt falskt. Tack! Äntligen någon som håller med mig... hon är bedrövlig ärligt talat men juryn verkar ju gilla henne.
CITAT (krellus @ 16-11-2007, 16:40)  Tack! Äntligen någon som håller med mig... hon är bedrövlig ärligt talat men juryn verkar ju gilla henne. Ånej, det finns allt ett par till "inte-tycka-om-Amanda" - människor här. Läs i Idol-tråden
CITAT (Tezzla @ 16-11-2007, 16:41)  Ånej, det finns allt ett par till "inte-tycka-om-Amanda" - människor här. Läs i Idol-tråden  Läser den typ Varje dag. Har aldrig skrivit en kommentar. Dags att göra det! Hejar på Marie! Go Marie!
Christina i Taxinge~
16-11-2007, 16:59
Jag hoppas Marie vinner!! Men jag halvgillar Daniel också..... Stora bedrövelsen var att Christoffer blev utröstad - det är en kille med mycket speciell röst, som jag gillar!!
aanderss
16-11-2007, 17:27
jag struntar i vem som vinner
CITAT (aanderss @ 16-11-2007, 17:27)  jag struntar i vem som vinner Då är inte detta tråden för dig  CITAT (Christina i Taxinge~ @ 16-11-2007, 16:59)  Stora bedrövelsen var att Christoffer blev utröstad - det är en kille med mycket speciell röst, som jag gillar!! Ja, det blir väldigt tomt efter honom. Han kändes verkligen "unik".
Jag hoppas på Daniel, han kan ju få vilken låt som helst att lyfta. Marie har jag supersvårt för, vet inte vad det är hos henne som väcker såna olustkänslor, tjejen kan ju sjunga, inget snack om det...men det är nåt med hela hennes uppenbarelse som inte känns bra alls.
//Mollis
Jag tycker att Amanda ska vinna eftersom hon är den givna stjärnan. Dessutom är hon ödmjuk och super-cool! Fast Daniel och Marie sjunger bättre men att bli stjärna och Idol har ju faktiskt långt ifrån alltid med ens fackkunskaper att göra. Amandas röst är dessutom mycket mer säregen och lätt att känna igen.
Heja Amanda!
Jag säger bara: DAAAANIEL!!!!
Piccante
16-11-2007, 21:28
Tror nog att Daniel vinner fast jag har dålig koll i år. Har inte följt det noga.
zaaritha
16-11-2007, 23:21
Hon vinner nog, för att hon var med i "Big Brother"..... Nej--fult av mej! Har ingen gissning, vem som vinner,,,,,,
Jag tror på Daniel. Det har jag gjort ända sen jag hörde hans audition.
Sailor Pluto
17-11-2007, 16:11
Jag älskar fortfarande Amanda, men funderar på om hon verkligen behöver vinna . Hon är ju så jäkla bra att hon faktiskt kan starta upp sin musikkarriär själv, utan att gå segrande ur Idol menar jag. Röstade till slut på Marie .
Har inte röstat men hoppas att Amanda vinner för inte har väl vinnaren andra år klarat sej i konkurrensen från tvåorna t.ex.? Darin, Erik och Sebastian kom väl alla tvåa? Och Måns Zelmerlöw, Ola Svensson, Danny Saucedo har klarat sej bättre än vinnarna. Så jag hejjar på att Amanda vinner för då är hon snart glömd.
Krolliljan
17-11-2007, 18:42
CITAT (Kathy @ 17-11-2007, 15:18)  Jag tror på Daniel. Det har jag gjort ända sen jag hörde hans audition. 
CITAT (Berith @ 17-11-2007, 17:56)  Har inte röstat men hoppas att Amanda vinner för inte har väl vinnaren andra år klarat sej i konkurrensen från tvåorna t.ex.? Darin, Erik och Sebastian kom väl alla tvåa? Och Måns Zelmerlöw, Ola Svensson, Danny Saucedo har klarat sej bättre än vinnarna. Så jag hejjar på att Amanda vinner för då är hon snart glömd. 
Men ser ni inte vilken stjärna Amanda är? Hon är ju så säker så det är helt underbart!
CITAT (Mollis @ 16-11-2007, 17:34)  Jag hoppas på Daniel, han kan ju få vilken låt som helst att lyfta. Marie har jag supersvårt för, vet inte vad det är hos henne som väcker såna olustkänslor, tjejen kan ju sjunga, inget snack om det...men det är nåt med hela hennes uppenbarelse som inte känns bra alls.
//Mollis Håller med Mollis om Marie. Gillar henne inte alls... det är något som inte känns bra. Ciczi
CITAT (Ciczi @ 19-11-2007, 09:55)  Håller med Mollis om Marie. Gillar henne inte alls... det är något som inte känns bra.
Ciczi Håller med. Dels gråter hon "hela tiden", dels står hon med benen isär och stretar när hon sjunger. Det ser inte snyggt ut men det är ju förvisso en smaksak.
CITAT (Ciczi @ 19-11-2007, 08:55)  Håller med Mollis om Marie. Gillar henne inte alls... det är något som inte känns bra.
Ciczi Kanske för att hon har varit med i Big Brother? (Det är ju inte någon högre kvalité på den typen av program)
CITAT (Rossi @ 19-11-2007, 09:01)  Håller med. Dels gråter hon "hela tiden", dels står hon med benen isär och stretar när hon sjunger. Det ser inte snyggt ut men det är ju förvisso en smaksak. Hon försöker kanske köra samma stil som Tina Turner? Tina - 1971
CITAT (Kathy @ 19-11-2007, 10:12)  Hon försöker kanske köra samma stil som Tina Turner? Tina - 1971Vad lustigt att du skriver det för samma tanke har slagit mig. Men - hon lyckas definitivt inte ..... Det här bara visar att det krävs mer än att kunna sjunga vackert för att bli just idol.
CITAT (Kathy @ 19-11-2007, 09:12)  Hon försöker kanske köra samma stil som Tina Turner? Tina - 1971Det såg ju definitivt ut som det senaste gången tyckte jag. Men det kan inte bero på att hon har ryggproblem eller nåt då? Hon har ju visst en massa sjukdomar men jag har inte läst närmare om vad det är. Maken tyckte hon såg ut som en höggravid anka senast.
CITAT (Rossi @ 19-11-2007, 09:01)  Håller med. Dels gråter hon "hela tiden", dels står hon med benen isär och stretar när hon sjunger. Det ser inte snyggt ut men det är ju förvisso en smaksak. Ja, det där gråtandet alltså, det ger ett så patetiskt intryck och så undrar jag om människan överhuvud taget har nån integritet? //Mollis
Varför snacka sånt om Marie? Marie kan verkligen sjunga jättebra o de är det som idol går ut på, ellhur? Ska man snacka om utseendena ska man bara snacka om Amanda, jag har svårt för hennes fula och svårtolkade *jag är bäst men ska se lite annorlunda ut* blick.
CITAT (Mollis @ 19-11-2007, 14:10)  Ja, det där gråtandet alltså, det ger ett så patetiskt intryck och så undrar jag om människan överhuvud taget har nån integritet?
//Mollis Integritet? Hur menar du med integritet?
Felicia
19-11-2007, 16:12
CITAT (Dilara @ 19-11-2007, 15:59)  Varför snacka sånt om Marie? Marie kan verkligen sjunga jättebra o de är det som idol går ut på, ellhur? Ska man snacka om utseendena ska man bara snacka om Amanda, jag har svårt för hennes fula och svårtolkade *jag är bäst men ska se lite annorlunda ut* blick.  Håller med!
CITAT (Dilara @ 19-11-2007, 16:59)  Varför snacka sånt om Marie? Marie kan verkligen sjunga jättebra o de är det som idol går ut på, ellhur? Ska man snacka om utseendena ska man bara snacka om Amanda, jag har svårt för hennes fula och svårtolkade *jag är bäst men ska se lite annorlunda ut* blick. Men det är väl alldeles självklart att utseende, utstrålning och beteende är viktigt för någon som ska vara idol. Annars kunde de ju sänt programmet på radio.
Idol handlar ju om att få fram en artist. En artist som har alla delar, röst, utstrålning och "det". Skulle det bara vara röst så tycker jag att Andreas borde vinna. Han har pipa. Men tyvärr är pipa det enda han har. Han är en otroligt trist sångare att se på.
Just därför gillar jag inte Amanda. Hon har verkligen inte alla delarna.
krellus
19-11-2007, 16:30
CITAT (Dilara @ 16-11-2007, 16:47)  Läser den typ Varje dag. Har aldrig skrivit en kommentar. Dags att göra det! Hejar på Marie! Go Marie! Japp, Marie är min tjej. Kämpa tjejen!!!
CITAT (Tezzla @ 19-11-2007, 16:27)  Idol handlar ju om att få fram en artist. En artist som har alla delar, röst, utstrålning och "det". Skulle det bara vara röst så tycker jag att Andreas borde vinna. Han har pipa. Men tyvärr är pipa det enda han har. Han är en otroligt trist sångare att se på.
Just därför gillar jag inte Amanda. Hon har verkligen inte alla delarna. Håller med, hon saknar en jätteviktig bit - sångröst. Som jag sagt tidigare, hon skulle bli en alldeles utmärkt frontfigur i ett punkband.
Aqvakul
19-11-2007, 17:27
Att ni bara orkar bry er!
CITAT (aq42 @ 19-11-2007, 17:27)  Att ni bara orkar bry er! Tycker det är ännu värre att DU orkar bry dig om att vi bryr oss
Aqvakul
19-11-2007, 17:33
CITAT (Tezzla @ 19-11-2007, 17:30)  Tycker det är ännu värre att DU orkar bry dig om att vi bryr oss  Vad då värre? Uttrycker bara min förvåning!
CITAT (Tezzla @ 19-11-2007, 17:30)  Tycker det är ännu värre att DU orkar bry dig om att vi bryr oss   Exactly!
CITAT (aq42 @ 19-11-2007, 17:33)  Vad då värre? Uttrycker bara min förvåning!  att du orkar...
pleximaster
19-11-2007, 18:24
MP Måns-Petter Zelmerlöw - han är bäst!
mvh plexi
Aqvakul
19-11-2007, 18:28
CITAT (Betty @ 19-11-2007, 17:36)   att du orkar...  Gammal, men ändå inte på dödens rand!
CITAT (Tezzla @ 19-11-2007, 17:27)  Idol handlar ju om att få fram en artist. En artist som har alla delar, röst, utstrålning och "det". Skulle det bara vara röst så tycker jag att Andreas borde vinna. Han har pipa. Men tyvärr är pipa det enda han har. Han är en otroligt trist sångare att se på.
Just därför gillar jag inte Amanda. Hon har verkligen inte alla delarna. Det är JUST DÄRFÖR jag gillar Amanda! Vilken stjärna! Men det är ju precis så det ska vara - sångare/idoler med olika utseenden, sångröster, utstrålning. En för var smak! Så trist om vi alla tyckte lika.
Amanda är ju den enda stjärnan! En fantastisk mix av Pippi Långstrum, Marilyn Monroe, Betty Boop och Nina Hagen. Visst kan Marie sjunga men har ju utstrålning i nivå med Christer Sjögren, som väl är det tristaste man kan tänka sig. Tyckte först att Daniel var fantasisk, men tycker nu att han inte har så värst många olika uttryck och Andreas, ja precis som dom andra har han en riktigt bra röst och jag kan föreställa mig att somliga tycker att han har en viss charm i all sin ängsliga hjälplöshet. Så min ranglista är Amanda, sen kommer ingen sen kommer ingen, sen Daniel, Andreas och Marie borde ha varit borta för länge sen. Om jag hade fått bestämma så hade det blivit Amanda och Kristoffer i final. Gita
CITAT (Gita @ 19-11-2007, 19:52)  Amanda är ju den enda stjärnan! En fantastisk mix av Pippi Långstrum, Marilyn Monroe, Betty Boop och Nina Hagen. Visst kan Marie sjunga men har ju utstrålning i nivå med Christer Sjögren, som väl är det tristaste man kan tänka sig. Tyckte först att Daniel var fantasisk, men tycker nu att han inte har så värst många olika uttryck och Andreas, ja precis som dom andra har han en riktigt bra röst och jag kan föreställa mig att somliga tycker att han har en viss charm i all sin ängsliga hjälplöshet. Så min ranglista är Amanda, sen kommer ingen sen kommer ingen, sen Daniel, Andreas och Marie borde ha varit borta för länge sen. Om jag hade fått bestämma så hade det blivit Amanda och Kristoffer i final. Gita På pricken
Aqvakul
21-11-2007, 22:49
Ja hur ska det gå? Vi håller andan i andäktig spänning!
NellyFurtado
22-11-2007, 21:16
Amanda!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|