Biggan_
Bilderna är tagna i onsdags när det hade varit minusgrader några dagar men konsten är tyvärr borta nu eftersom vi har haft runt 6 plusgrader de senaste dagarna. Vi har ännu inte stängt av springvattnet i dammen och då blir det så här fina isskulpturer när det fryser. Tyvärr var det mulet när jag fotograferade så färgen är ju lite murrig.

[attachment=9654:005.jpg] [attachment=9659:016.jpg]

[attachment=9655:009.jpg] [attachment=9656:011.jpg]

[attachment=9657:012.jpg] [attachment=9658:014.jpg]
Gillan
Fantastiskt vackert Biggan! Vet inte vilket av dem som är vackrast, men jag tror det får bli "gräset" wub.gif
Det är bra att du påminner om att det händer de mest fantastiska ting i naturen även under den här tiden på året. För det gör det ju faktiskt som tur är. Jag har ju en förmåga att glömma bort det ibland jag blush.gif
ewa zon 3
Läckert med det stelnade isiga gräset tummenupp.gif

/Ewa
renate
Visst är naturen en underbar konstnär,så vackra bilder det blev.även i november kan man ser det vackra i naturen. Den här bilden tog jag på en skogspromenad när det var minusgrader på nätterna.
Det här är ja inte trädgårdskonst kommer jag på nu.
[attachment=9805:PICT0008..._Medium_.JPG]
Aqvakul
Sån här trädgårdskonst gillar jag! Däremot har jag svårt för små väderkvarnar och annat pynt.
Eva i Skåne
Snygga foton Biggan!

Jag hör nog till dom som behöver påminnas om att det finns vacker natur även vid den här årstiden.
thanks.gif
Kathy

Otroligt fina bilder, Biggan och renate. wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon