|
Snart, snart är jag i MÅL med mina studier! Har en stor inlämningsuppgift idag som jag har lite finslip på och sen är jag KLAR med den ena utbildningen! Den andra utbildningen har jag den sista (och största uppgiften) kvar...hua... Jag börjar ana mål-linjen...och få vittring på vinstmedaljen...
Vad roligt! Vad är det för utbildningar?
Grattis!
aanderss
19-11-2007, 11:13
grattis
Vågar jag säga tack eftersom jag ännu inte riktigt är i mål än? Jag pluggar vid sidan av jobbet och läser socialpsykiatri och neuropsykiatriska diagnoser och rehabiliteringspedagogik.
Håller tummarna
Grattis Kathy! Det är ju inte direkt några lätta ämnen du läser heller  .
Grattis och lycka till med de fortsatta studierna. Nu är du nära........snart klipper du målsnöret.
herkules
19-11-2007, 13:55
CITAT (Kathy @ 19-11-2007, 11:46)  Vågar jag säga tack eftersom jag ännu inte riktigt är i mål än? Jag pluggar vid sidan av jobbet och läser socialpsykiatri och neuropsykiatriska diagnoser och rehabiliteringspedagogik. jag har jobbat socialpsykiatriskt de sista 10 åren men lämnar det nu, vad hade du tänkt jobba med? glömde ju säga grattis!
Grattis!
Vad duktig du är och ffa har varit! Inga lätta ämnen att studera precis...
Piccante
19-11-2007, 14:48
Oh grattis och lycka till! Har precis tagit mig samman för att slutföra min egen utbildning, vet att det kan kännas lite tungt när man har stora uppgifter fram för sig. Men va skönt att det snart är klart.
Krolliljan
19-11-2007, 16:37
Grattis och lycka till från mig också [attachment=9723:flower_rose_007_01.gif]
Aqvakul
19-11-2007, 17:38
Grattis!Det känns alltid härligt att ha slutfört något. Nu tycker jag du ska unna dig något riktigt trevligt! Mvh Anders
CITAT (herkules @ 19-11-2007, 13:55)  jag har jobbat socialpsykiatriskt de sista 10 åren men lämnar det nu, vad hade du tänkt jobba med? glömde ju säga grattis!  Jag jobbar redan som chef för ett LSS-boende med viss psykiatri sedan 8 år tillbaka. Får se vad jag vill bli när jag blir stor.  Just nu är det bara så otroligt spännande att vidareutveckla sig och lära nya saker.
Felicia
26-11-2007, 19:02
Grattis Kathy
[attachment=9969:Guldstjärna.gif]
Grattis
Christina i Taxinge~
26-11-2007, 21:37
Biggan_
26-11-2007, 21:58
Ett stort GRATTIS Kathy!
Wow, wow, wow -GRATTIS!!! 
Grattis
Ett Jättestort MegaGrattis Kathy! Och fortsatt " spark i baken " för resterande
Igår lämnade jag in min slutuppgift (en observationsuppgift) på den sista kursen. Jag tror jag är i mål för jag tror jag får godkänt på inlämningsuppgiften.
Idag var jag och hämtade ett STORT bokpaket på kurslitteratur jag ska använda mig av till vårens studier.
CITAT (Kathy @ 15-12-2007, 19:29)  Igår lämnade jag in min slutuppgift (en observationsuppgift) på den sista kursen. Jag tror jag är i mål för jag tror jag får godkänt på inlämningsuppgiften.
Idag var jag och hämtade ett STORT bokpaket på kurslitteratur jag ska använda mig av till vårens studier. Håller absolut mina tummar för inlämningsuppgiften Kathy  . Och eftersom du själv tror att det gått bra, så har det ju självklart gjort det också..........eller hur Hur många poäng har du kvar! Eller rättare sagt, vilka kurser har du kvar?
CITAT (Gillan @ 15-12-2007, 20:31)  Håller absolut mina tummar för inlämningsuppgiften Kathy  . Och eftersom du själv tror att det gått bra, så har det ju självklart gjort det också..........eller hur Hur många poäng har du kvar! Eller rättare sagt, vilka kurser har du kvar? Nja, jag plockar inte poäng systematiskt utan jag plockar utbildningar som jag tycker är intressanta. Får se vad det blir av mig då jag blir stor.
Vad duktig du är Kathy!! Grattis till det du klarat o lycka till i fortsättningen med både jobb o studier. Jag sadlade om mellan 40 o 50 o det är mkt spännande o lärorikt att få lära sig nya saker o känna att man klarar av det. Växer nog lite som människa tror jag. Mvh zissi
Grattis!
Anki på Öland
16-12-2007, 22:25
Jättegrattis Kathy!! Anki
Tack Netha och Anki.
Du är värd all uppskattning som orkar studera jämsides med ditt jobb vilket kräver så mycket av dig.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|