Kathy

Snart, snart är jag i MÅL med mina studier!
Har en stor inlämningsuppgift idag som jag har lite finslip på och sen är jag KLAR med den ena utbildningen! yahoo.gif
Den andra utbildningen har jag den sista (och största uppgiften) kvar...hua... sweatingbullets.gif

Jag börjar ana mål-linjen...och få vittring på vinstmedaljen... tongue.gif
Anma
Vad roligt! Vad är det för utbildningar?
Magdis
Grattis! rose.gif
aanderss
grattis
Kathy
Vågar jag säga tack eftersom jag ännu inte riktigt är i mål än? shy.gif

Jag pluggar vid sidan av jobbet och läser socialpsykiatri och neuropsykiatriska diagnoser och rehabiliteringspedagogik.
Bettis
Håller tummarna tummenupp.gif
Gillan
Grattis Kathy! Det är ju inte direkt några lätta ämnen du läser heller wub.gif .
Alba
Grattis och lycka till med de fortsatta studierna. Nu är du nära........snart klipper du målsnöret.
herkules
CITAT (Kathy @ 19-11-2007, 11:46) *
Vågar jag säga tack eftersom jag ännu inte riktigt är i mål än? shy.gif
Jag pluggar vid sidan av jobbet och läser socialpsykiatri och neuropsykiatriska diagnoser och rehabiliteringspedagogik.

jag har jobbat socialpsykiatriskt de sista 10 åren men lämnar det nu, vad hade du tänkt jobba med?
glömde ju säga grattis! tummenupp.gif
Monaxe
Grattis!

Vad duktig du är och ffa har varit! Inga lätta ämnen att studera precis...
Piccante
Oh grattis och lycka till! Har precis tagit mig samman för att slutföra min egen utbildning, vet att det kan kännas lite tungt när man har stora uppgifter fram för sig. Men va skönt att det snart är klart. blomma.gif
Krolliljan
Grattis och lycka till från mig också [attachment=9723:flower_rose_007_01.gif]
Aqvakul
yahoo.gif bravo.gif Grattis!
Det känns alltid härligt att ha slutfört något. Nu tycker jag du ska unna dig något riktigt trevligt!
Mvh
Anders
Kathy
CITAT (herkules @ 19-11-2007, 13:55) *
jag har jobbat socialpsykiatriskt de sista 10 åren men lämnar det nu, vad hade du tänkt jobba med?
glömde ju säga grattis! tummenupp.gif

Jag jobbar redan som chef för ett LSS-boende med viss psykiatri sedan 8 år tillbaka.
Får se vad jag vill bli när jag blir stor. wink.gif
Just nu är det bara så otroligt spännande att vidareutveckla sig och lära nya saker.
Kathy

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif Jag fick MVG på socialpsykiatrin!! yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif
Felicia
Grattis Kathy blomma.gif
Bettis
Så himla roligt GRATTIS yaay.gif rose.gif w00t.gif yaay.gif
Alba
[attachment=9969:Guldstjärna.gif]

Grattis
Christina i Taxinge~

yaay.gif yaay.gif GRATTIS!!!!!!!!!!!!!! yaay.gif yaay.gif
Biggan_
Ett stort GRATTIS Kathy!
Stenis
Wow, wow, wow -GRATTIS!!! bravo.gifbravo.gif
Azola
tummenupp.gif Grattis blomma.gif

Kathy

Tack alla! wub.gif thanks.gif smiley_small_hug.gif
Gillan
Ett Jättestort MegaGrattis Kathy! blomma.gif yaay.gif
Och fortsatt " spark i baken " för resterande tummenupp.gif
Kathy

Igår lämnade jag in min slutuppgift (en observationsuppgift) på den sista kursen.
Jag tror jag är i mål för jag tror jag får godkänt på inlämningsuppgiften.

Idag var jag och hämtade ett STORT bokpaket på kurslitteratur jag ska använda mig av till vårens studier.

Gillan
CITAT (Kathy @ 15-12-2007, 19:29) *
Igår lämnade jag in min slutuppgift (en observationsuppgift) på den sista kursen.
Jag tror jag är i mål för jag tror jag får godkänt på inlämningsuppgiften.

Idag var jag och hämtade ett STORT bokpaket på kurslitteratur jag ska använda mig av till vårens studier.

Håller absolut mina tummar för inlämningsuppgiften Kathy tummenupp.gif . Och eftersom du själv tror att det gått bra, så har det ju självklart gjort det också..........eller hur yes.gif

Hur många poäng har du kvar! Eller rättare sagt, vilka kurser har du kvar?
Kathy
CITAT (Gillan @ 15-12-2007, 20:31) *
Håller absolut mina tummar för inlämningsuppgiften Kathy tummenupp.gif . Och eftersom du själv tror att det gått bra, så har det ju självklart gjort det också..........eller hur yes.gif

Hur många poäng har du kvar! Eller rättare sagt, vilka kurser har du kvar?

Nja, jag plockar inte poäng systematiskt utan jag plockar utbildningar som jag tycker är intressanta. smile.gif
Får se vad det blir av mig då jag blir stor. tongue.gif
zissi
Vad duktig du är Kathy!! Grattis till det du klarat o lycka till i fortsättningen med både jobb o studier.
Jag sadlade om mellan 40 o 50 o det är mkt spännande o lärorikt att
få lära sig nya saker o känna att man klarar av det. Växer nog lite som människa tror jag.
Mvh zissi
Kathy
Tack zissi!

Och nu kan jag berätta att jag är i MÅL!!! yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif
Fick slutbedömningen nyss (ja, jag har en ambitiös lärare som jobbar både kvällar och helger)och jag är så nöjd!!
Netha
Grattis! bravo.gif rose.gif
Anki på Öland
Jättegrattis Kathy!!
Anki
Kathy

Tack Netha och Anki. wub.gif
Netha
Du är värd all uppskattning som orkar studera jämsides med ditt jobb vilket kräver så mycket av dig. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon