|
Snart, snart är jag i MÅL med mina studier! Har en stor inlämningsuppgift idag som jag har lite finslip på och sen är jag KLAR med den ena utbildningen! Den andra utbildningen har jag den sista (och största uppgiften) kvar...hua... Jag börjar ana mål-linjen...och få vittring på vinstmedaljen...
Vad roligt! Vad är det för utbildningar?
Grattis!
aanderss
19-11-2007, 11:13
grattis
Vågar jag säga tack eftersom jag ännu inte riktigt är i mål än? Jag pluggar vid sidan av jobbet och läser socialpsykiatri och neuropsykiatriska diagnoser och rehabiliteringspedagogik.
Håller tummarna
Grattis Kathy! Det är ju inte direkt några lätta ämnen du läser heller  .
Grattis och lycka till med de fortsatta studierna. Nu är du nära........snart klipper du målsnöret.
herkules
19-11-2007, 13:55
CITAT (Kathy @ 19-11-2007, 11:46)  Vågar jag säga tack eftersom jag ännu inte riktigt är i mål än? Jag pluggar vid sidan av jobbet och läser socialpsykiatri och neuropsykiatriska diagnoser och rehabiliteringspedagogik. jag har jobbat socialpsykiatriskt de sista 10 åren men lämnar det nu, vad hade du tänkt jobba med? glömde ju säga grattis!
Grattis!
Vad duktig du är och ffa har varit! Inga lätta ämnen att studera precis...
Piccante
19-11-2007, 14:48
Oh grattis och lycka till! Har precis tagit mig samman för att slutföra min egen utbildning, vet att det kan kännas lite tungt när man har stora uppgifter fram för sig. Men va skönt att det snart är klart.
Krolliljan
19-11-2007, 16:37
Grattis och lycka till från mig också [attachment=9723:flower_rose_007_01.gif]
Aqvakul
19-11-2007, 17:38
Grattis!Det känns alltid härligt att ha slutfört något. Nu tycker jag du ska unna dig något riktigt trevligt! Mvh Anders