Kathy

Snart, snart är jag i MÅL med mina studier!
Har en stor inlämningsuppgift idag som jag har lite finslip på och sen är jag KLAR med den ena utbildningen! yahoo.gif
Den andra utbildningen har jag den sista (och största uppgiften) kvar...hua... sweatingbullets.gif

Jag börjar ana mål-linjen...och få vittring på vinstmedaljen... tongue.gif
Anma
Vad roligt! Vad är det för utbildningar?
Magdis
Grattis! rose.gif
aanderss
grattis
Kathy
Vågar jag säga tack eftersom jag ännu inte riktigt är i mål än? shy.gif

Jag pluggar vid sidan av jobbet och läser socialpsykiatri och neuropsykiatriska diagnoser och rehabiliteringspedagogik.
Bettis
Håller tummarna tummenupp.gif
Gillan
Grattis Kathy! Det är ju inte direkt några lätta ämnen du läser heller wub.gif .
Alba
Grattis och lycka till med de fortsatta studierna. Nu är du nära........snart klipper du målsnöret.
herkules
CITAT (Kathy @ 19-11-2007, 11:46) *
Vågar jag säga tack eftersom jag ännu inte riktigt är i mål än? shy.gif
Jag pluggar vid sidan av jobbet och läser socialpsykiatri och neuropsykiatriska diagnoser och rehabiliteringspedagogik.

jag har jobbat socialpsykiatriskt de sista 10 åren men lämnar det nu, vad hade du tänkt jobba med?
glömde ju säga grattis! tummenupp.gif
Monaxe
Grattis!

Vad duktig du är och ffa har varit! Inga lätta ämnen att studera precis...
Piccante
Oh grattis och lycka till! Har precis tagit mig samman för att slutföra min egen utbildning, vet att det kan kännas lite tungt när man har stora uppgifter fram för sig. Men va skönt att det snart är klart. blomma.gif
Krolliljan
Grattis och lycka till från mig också [attachment=9723:flower_rose_007_01.gif]
Aqvakul
yahoo.gif bravo.gif Grattis!
Det känns alltid härligt att ha slutfört något. Nu tycker jag du ska unna dig något riktigt trevligt!
Mvh
Anders
Kathy
CITAT (herkules @ 19-11-2007, 13:55) *
jag har jobbat socialpsykiatriskt de sista 10 åren men lämnar det nu, vad hade du tänkt jobba med?
glömde ju säga grattis! tummenupp.gif