Sailor Pluto
Har nu sett att mina har försvunnit, helt utan min hjälp g.gif . Försvinner de efter en viss tid? Några idéer? Allting annat är som vanligt (inga ändringar i profilen och liknande).
Berith
Neej men det får väl bara plats ett visst antal? 10 är det väl? Så när du får ett nytt så försvinner det äldsta. Tror iaf att det är så. g.gif
Gillan
Om du går in i din profil och klickar på rubriken gästbok ( högst upp nästan), då kan du se alla dina gästboksinlägg
anna_rispan
Hmm, funkar det då? Senast jag kollade i min gästbok så var alla inlägg av en o samma medlem samma som det senaste. sad.gif
Gillan
CITAT (anna_rispan @ 19-11-2007, 17:08) *
Hmm, funkar det då? Senast jag kollade i min gästbok så var alla inlägg av en o samma medlem samma som det senaste. sad.gif

Hmm, jag fick lov att titta efter igen och en del var det faktiskt tripplar och dubletter av ohmy.gif , men jag tror nog att alla var kvar.
Alba
Jag kollade min gästbok och där finns alla inlägg från starten.
Betty
CITAT (anna_rispan @ 19-11-2007, 17:08) *

Jag kollade nyss din gästbok, du har tre sidor med gästboksinlägg , de är inte bara från en medlem. tummenupp.gif
Gillan
CITAT (Betty @ 19-11-2007, 17:18) *
Jag kollade nyss din gästbok, du har tre sidor med gästboksinlägg , de är inte bara från en medlem. tummenupp.gif

Fast nog fanns det dubletter på dubletterna alltid, även hos dig Betty laugh.gif

CITAT (Sailor Pluto @ 19-11-2007, 16:24) *
Har nu sett att mina har försvunnit, helt utan min hjälp g.gif . Försvinner de efter en viss tid? Några idéer? Allting annat är som vanligt (inga ändringar i profilen och liknande).

Men!!! Du har ju helt rätt Silor Pluto! Dina är borta. Det var riktigt skumt. Är du säker på att du inte gjort nåt? Tryckt på nån knapp eller så? trostar.gif
Betty
CITAT (Gillan @ 19-11-2007, 17:24) *
Fast nog fanns det dubletter på dubletterna alltid, även hos dig Betty laugh.gif

Fanns var ordet! Nu har jag städat bort dubletterna i min gästbok! tongue.gif
Lady Hamilton
Det har försvunnit gästboks inlägg även i min gästbok...........misstänker att personen som skrivit "inlägget" på något vis kan ta bort dem g.gif men jag vet bara inte HUR?................
Berith
Men vad säger ni?? w00t.gif Det har jag aldrig sett förut, att man kan göra så. Och jag som trodde att dom första var borta. slap.gif Och så var dom bara lite bakom där.

Guuud vad man lär sej mycket här. bravo.gif
anna_rispan
CITAT (Betty @ 19-11-2007, 17:18) *

nje det är fler amedlemmar ju. men de av tobb är ju samma inlägg hela tiden tex. jag vill inte radera jag hoppas att det lagar sig o att originalinläggen poppar in huxflux
Gillan
CITAT (Lady Hamilton @ 19-11-2007, 18:06) *
Det har försvunnit gästboks inlägg även i min gästbok...........misstänker att personen som skrivit "inlägget" på något vis kan ta bort dem g.gif men jag vet bara inte HUR?................

Hmm, det där hade jag ju glömt bort. Men visst skulle det vara intressant att få reda på hur det gått till crazy.gif
Sailor Pluto
Tack för alla svar smile.gif ! Jag är fortfarande förbryllad dock, eftersom alla inlägg är borta (det var kanske 3 olika personer som lämnat dem, och att alla skulle ta bort sina samtidigt...). Just nu lutar det åt att det är jag själv som gjort något konstigt blush.gif . Kan bara inte komma på vad!
Betty
Jag tror inte ett ögonblick att man kan ta bort gästboksinlägg i annat än sin egen gästbok. no.gif
Betty
CITAT (Sailor Pluto @ 20-11-2007, 17:44) *
Tack för alla svar smile.gif ! Jag är fortfarande förbryllad dock, eftersom alla inlägg är borta (det var kanske 3 olika personer som lämnat dem, och att alla skulle ta bort sina samtidigt...). Just nu lutar det åt att det är jag själv som gjort något konstigt blush.gif . Kan bara inte komma på vad!

Man kan inte ta bort sina inlägg i andras gästböcker, jag har fått det bekräftat av adm.
Om du går in i din profil, klickar på Gästbok så ser du längst ner under alla gästboksinläggen att du kan välja att t.ex. radera alla gästboksinlägg. Du har tydligen råkat radera alla dina gästboksinlägg av misstag.
Myosotis
CITAT (Gillan @ 19-11-2007, 17:54) *
Om du går in i din profil och klickar på rubriken gästbok ( högst upp nästan), då kan du se alla dina gästboksinlägg

Men det där funkar väl inte längre? Eller är det jag som är för dum? [attachment=25696:stupid.gif] Jag tycker det är jättesynd om de verkligen är borta för alltid.
Berith
CITAT (Myosotis @ 11-10-2008, 20:26) *
Men det där funkar väl inte längre? Eller är det jag som är för dum? [attachment=25696:stupid.gif] Jag tycker det är jättesynd om de verkligen är borta för alltid.

Jag gick till din profil och klickade på Gästbok, och du har iaf två sidor med inlägg. yes.gif
Myosotis
Jaha... nu gick det helt plötsligt! Hittade ingen klickbar gästbok igår, vi skyller på att jag var trött eller nåt wink.gif
Tack Berith! Nästa konstiga fråga: varför syns det inte att du varit i min profil?
Berith
CITAT (Myosotis @ 12-10-2008, 16:34) *
Jaha... nu gick det helt plötsligt! Hittade ingen klickbar gästbok igår, vi skyller på att jag var trött eller nåt wink.gif
Tack Berith! Nästa konstiga fråga: varför syns det inte att du varit i min profil?

Man ger inget avtryck som besökare när man är inloggad anonymt i forumet. Bra eller dåligt, jag vet inte...
Betty
CITAT (Myosotis @ 12-10-2008, 16:34) *

Om man är inloggad som Anonym på forumet så lämnar man inga fotspår efter sig i andra medlemmars Profil.
Lady Hamilton
CITAT (Betty @ 22-11-2007, 13:48) *
Man kan inte ta bort sina inlägg i andras gästböcker, jag har fått det bekräftat av adm.
Om du går in i din profil, klickar på Gästbok så ser du längst ner under alla gästboksinläggen att du kan välja att t.ex. radera alla gästboksinlägg. Du har tydligen råkat radera alla dina gästboksinlägg av misstag.

Jo tydligen så går det. I min gästbok har inlägg försvunnit utan "min hjälp"
Betty
CITAT (Lady Hamilton @ 12-10-2008, 18:24) *
Jo tydligen så går det. I min gästbok har inlägg försvunnit utan "min hjälp"

Jag PM:ade frågan till Ingemar och enligt svar från honom den 23/11 -07 så kan man bara ta bort inlägg i sin egen gästbok. Han säger att det inte går att ta bort inlägg man skrivit i någon annans gästbok. Han sa att han läst den här tråden och att de som har försvunna inlägg i sina gästböcker måste ha tagit bort dem själva.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon