|
Min lilla Douglas har fått cancer, den är galopperande säger Blå Stjärnan. Man märker ju att han börjar bli lite tröttare men han verkar inte ha ont och det är ju huvudsaken. Man ser hur det växer kulan blir större för var dag och lymfen svullnar mer och mer. Vi får se hur många dagar till han klarar sig, usch dessa djur så hemskt det är när man förlorar dom.
Myosotis
20-11-2007, 12:58
Så sorgligt Visste inte om det var en hund eller en katt så jag kollade på din hemsida - den är fin!
Biggan_
20-11-2007, 12:58
Fy så tråkigt Bettis! Skönt att han inte verkar ha ont i allafall. En stor *tröstekram* till dej i din jobbiga situation.
Usch så jobbigt. De ger så mycket när de finns hos oss, tänk vad det uppväger sorgen när man förlorar dem i alla fall. Otroligt, för man skaffar ju trots allt nya en dag.. Wilma
Usch ja, jag känner med dig.Det är inte så länge sedan jagfick ta beslutet att låter min älskade Olivia går vidare efter 15 år tillsammans.Jag vet hur svårt det är,men tar beslutet innan Douglas lider. Tröstekram
Tack alla, ja ni vet det är väldigt jobbigt. Renate han ska inte få lida en enda sekund.
Åh, Bettis....så sorgligt att höra. Skickar många, många tröstekramar till dig.
Sailor Pluto
20-11-2007, 18:12
Vet tyvärr hur det känns, och skickar massor av kramar .
Så tråkigt! Jag tänker på er. Mvh Fenja
sqrulan
20-11-2007, 18:23
Margith
20-11-2007, 18:53
Vet vad du går igenom och då räcker inte orden riktigt till..
ingrid fuxwall
20-11-2007, 19:46
Som sagt - det finns inga ord som räcker till
fy så ledsamt  ... Hoppas ni ändå får en fin sista tid tillsammans, och det viktigaste är ju att han inte behöver lida.
fy så tråkigt sänder kramar som tröst
Känner så med dig. Vi är många som varit i din hemska situation, men det hjälper ju inte dig. Men kanske att veta att: Tiden läker alla sår! Det som låter som en klyscha är ju ändå sant. Med tiden minns man bara de fina stunderna. Men resan dit tar sin tid. Jobbigt också att veta om i förväg och gå och vänta. Jag hade "turen" att få beskedet och inom en timme var det slut. Många tröstekramar till dig!
Känner med dig. Jag vet vad du går igenom. Tänker på er.
Felicia
21-11-2007, 12:45
Ja, det är det jobbiga med att ha husdjur - när dom blir sjuk eller blir påkörda och så. Det är ju ens familjemedlemmar som man är så rädd om och blir så svårt, så svårt när något händer. Usch vad jobbigt, jag känner verkligen med dig
Usch vad ledsen jag blir för er skull... Varje gång tänker jag "aldrig mer", nu ska jag inte ha fler och behöva gå igenom detta igen. Men som någon skrev så mins man efter ett tag det bra och roliga och snart har man små nya tassar (och kissfläckar  ) på golven. Skickar massor av tröstekramar  till er och hoppas att det inte blir alltför smärtsamt för er.
zaaritha
24-11-2007, 22:45
Känner verkligen med o för dej!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|