Full version: Inte så långt kvar
Bettis
Min lilla Douglas har fått cancer, den är galopperande säger Blå Stjärnan. Man märker ju att han börjar bli lite tröttare men han verkar inte ha ont och det är ju huvudsaken. Man ser hur det växer kulan blir större för var dag och lymfen svullnar mer och mer. Vi får se hur många dagar till han klarar sig, usch dessa djur så hemskt det är när man förlorar dom.
Myosotis
Så sorgligt -cry-.gif
Visste inte om det var en hund eller en katt så jag kollade på din hemsida - den är fin!
Biggan_
Fy så tråkigt Bettis! trostar.gif
Skönt att han inte verkar ha ont i allafall. En stor *tröstekram* till dej i din jobbiga situation.

Wilmer
Usch så jobbigt. De ger så mycket när de finns hos oss, tänk vad det uppväger sorgen när man förlorar dem i alla fall. Otroligt, för man skaffar ju trots allt nya en dag.. trostar.gif

Wilma
renate
Usch ja, jag känner med dig.Det är inte så länge sedan jagfick ta beslutet att låter min älskade Olivia går vidare efter 15 år tillsammans.Jag vet hur svårt det är,men tar beslutet innan Douglas lider.
Tröstekram
Bettis
Tack alla, ja ni vet det är väldigt jobbigt. Renate han ska inte få lida en enda sekund.
Kathy

Åh, Bettis....så sorgligt att höra. sad.gif

Skickar många, många tröstekramar till dig. smiley_small_hug.gif
Azola
sad.gif Åh så tråkigt, inga ord finns för att trösta ...jag vet vad du går igenom just nu.
Skickar kramar till dig och den gyllene Douglas! trostar.gif trostar.gif trostar.gif trostar.gif
MariaS
Vet hur det känns kram1.gif kram1.gif trostar.gif
Sailor Pluto
Vet tyvärr hur det känns, och skickar massor av kramar smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif kompiskram.gif .
Fenja
Så tråkigt! Jag tänker på er.
Mvh
Fenja
sqrulan
trostar.gif trostar.gif trostar.gif

Oj vad sorgligt. -cry-.gif
Margith
Vet vad du går igenom och då räcker inte orden riktigt till..

trostar.gif
ingrid fuxwall
Som sagt - det finns inga ord som räcker till smiley_small_hug.gif
Sofiia
fy så ledsamt crying.gif ... Hoppas ni ändå får en fin sista tid tillsammans, och det viktigaste är ju att han inte behöver lida. crying.gif
Boxer
*sänder varma tankar*
pejori
fy så tråkigt sänder kramar som tröst kompiskram.gif
Ewa L
Känner så med dig. kram2.gif
Vi är många som varit i din hemska situation, men det hjälper ju inte dig. Men kanske att veta att: Tiden läker alla sår!

Det som låter som en klyscha är ju ändå sant. Med tiden minns man bara de fina stunderna. Men resan dit tar sin tid. Jobbigt också att veta om i förväg och gå och vänta. Jag hade "turen" att få beskedet och inom en timme var det slut.

Många tröstekramar till dig! kompiskram.gif
pimpim
Känner med dig. Jag vet vad du går igenom. Tänker på er.
Felicia
Ja, det är det jobbiga med att ha husdjur - när dom blir sjuk eller blir påkörda och så.
Det är ju ens familjemedlemmar som man är så rädd om och blir så svårt, så svårt när något händer. Usch vad jobbigt, jag känner verkligen med dig trostar.gif
Leia
Usch vad ledsen jag blir för er skull... -cry-.gif

Varje gång tänker jag "aldrig mer", nu ska jag inte ha fler och behöva gå igenom detta igen. Men som någon skrev så mins man efter ett tag det bra och roliga och snart har man små nya tassar (och kissfläckar wub.gif ) på golven.

Skickar massor av tröstekramar trostar.gif till er och hoppas att det inte blir alltför smärtsamt för er. sad.gif
zaaritha
Känner verkligen med o för dej!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon