Full version: Väldigt smarta
Marina i Hällekis
I ett avsnitt i Gunnels gröna, sa en kvinna att man skulle ha en trädgårdsvän att dela funderingar med, då blev man dubbelt så smart.
Tänk vad smarta vi i forumet måste vara! bravo.gif

Tack till alla som delar med sig både prövade och oprövade råd thanks.gif
Andras funderinga riktiga eller felaktiga, får iallefall mig inspirerad att testa och ökar nyfikenheten.
Det kan ju gå!

Ha en underbar dag! alla odlar tokiga människor smiley_small_hug.gif
Wilmer
thanks.gif

Nu känner jag mig genast lite smartare när du säger så!! Visst är Odla med alla människor här en otroligt inspirerande (farlig whistling.gif ) källa till glädje och odlande..

Wilma
Betty
Tack det samma Marina! Ha en underbar dag du med! kompiskram.gif
Limeblossom
Ja, visst är det bra med Odla! Ni förstår ju hur det är..... Men jag är ändå glad att jag hittat Eva 33c här på forumet, förhoppningsvis så kommer vi att göra mer trädgårdsgrejer ihop. Och så kan hon ju så mycket mer än mig smile.gif Bra att ha någon att fråga som bor i närheten.
KarinSKARA
Visst är det underbart att ha någon/några att "bolla" funderingar med.
Jag träffar ju rätt många på sommrarna, både här hemma och på resor.
ALLA har något att tillföra tycker jag. Nybörjare som gamling.

Ibland upptäcker man ju tom. vad man INTE skall göra och det är ju ännu bättre tycker jag.
Tur att en del gör "fel" ibland också. sweatingbullets.gif

Tyvärr bor MIN största källa för "snack" 20 mil bort -cry-.gif men det finns ju telefon och mail att prata och skicka bilder över.
Gillan
Och min största källa bor 67mil bort -cry-.gif , inte kul alls .

För övrigt vill jag instämma i tackkören, ni är många som hjälper alla andra, stor kram till er smiley_small_hug.gif

att jag aldrig lär mig stava blush.gif giggle.gif
Eva 33c
CITAT (Limeblossom @ 22-11-2007, 11:31) *
Ja, visst är det bra med Odla! Ni förstår ju hur det är..... Men jag är ändå glad att jag hittat Eva 33c här på forumet, förhoppningsvis så kommer vi att göra mer trädgårdsgrejer ihop. Och så kan hon ju så mycket mer än mig smile.gif Bra att ha någon att fråga som bor i närheten.

Vilken gullig komplimang wub.gif
Jag har många gånger tänkt att om jag haft tillgång till ett forum som det här när mitt trädgårdsintresse vaknade för 20år sedan skulle jag nog lärt mig saker och ting mycket fortare. Och kanske undvikit en del misstag i allafall, fast några tror jag man måste göra själv. flirting.gif
Men jag har ju sett här hur absoluta nybörjader (enlig dem själva) har fått steg-för-steg hjälp så att de lyckats med både det ena och det andra på första försöket. Sen har jag ju dessutom fått kontakt med folk i närheten som delar mitt intresse och som man som sagt kan göra saker tillsammans med. tummenupp.gif
En hel del fröbyten har det också blivit ( jag packar för fullt just nu tex)
thanks.gif till alla!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon