anjachill
20-11-2007, 18:38
När bilder hamnar på varandra och texten löper amok i min blog, vad är det för fel då?
Detta handlar om Blogger och inga andra tycks ha dessa problem.
Tidigare har jag kunnat t ex sätta in ett antal bilder och skriva text i efterhand som jag har infogat mellan bilderna. Nu går det inte utan bilder hamnar på varandra vid publicering, texten hoppar hit och dit. Jag är hemskt ledssen över att inte ha kunnat skriva något på en vecka.
Finns det verkligen ingen som har lust att ge mig en vink om vad som kan vara fel? Det handlar antagligen om att något är tokigt i min egen dator men mina datorkunskaper räcker inte till att försöka lösa problemet. det finns ingen webbmaster att vända sig till på Blogger.
mvh, Anja
är det i html eller wysiwyg du publicerar?
För att lösa det i wysiwyg (What you see Is What you get) har jag inget svar men html kan du säkert klämma in en <br> mellan texter och bilder. Annars har jag ingen lösning
Ciczi
anna_rispan
20-11-2007, 19:11
när du skrev i data... så lät det ju mer som att det var problem emd blogger. jag har också haft lite problem för den säger att det inte går att publicera. ett inlägg hade hamnat på nätet i allafall upptäckte jag sen.
jag kan väldigt lite men höll på o meckade för inte så länge sedan. jag meckade då med celler o grejs. om jag hittar min tråd så pmar jag dig.
krellus
21-11-2007, 08:21
Jag skulle kunna kolla över din "kod" om du inte redan har löst detta problem?
anjachill
21-11-2007, 08:42
Hej krellus! Ja, tack gärna! Har inte löst några problem alls - håller på att tappa modet!
mvh, Anja
anjachill
21-11-2007, 13:53
Krellus! Nu har jag fått till det med ett nytt inlägg, men kolla så konstigt det ser ut under inlägget! Allt är borta och man får scrolla rätt länge innan man kommer till "Lämna kommentarer".
Är du människa att tala om för mig vad DET kommer sig?!
mvh, Anja
http://anjashill.blogspot.com/
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.