Monaxe
Alla samtal kanske sköts via trådarna? Kan annars tycka det är ganska kul med chatt. Får väl kolla några gånger till..
aanderss
ja jag är där i bland
Gillan
Hej Monica! Vi är en hel drös med Odlaiter som har hållt till inne på chatten i stort sett varje dag sen den startade i februari. Vi har haft otroligt mycket skoj där. Vi pratar om allt mellan himmel och jord. Odlingsprat blandat med allsköns ting. Många sköna skratt blir det när vi kommer igång biggrin.gif . Just nu är där lite stiltje. Vilket kanske beror på att det är höst och många är lite trötta och sega. Jag skulle tro att det sätter fart snart igen. Du har nog bara haft otur när du kikat in och inga har varit där. Välkommen att prova igen tummenupp.gif
vindspel
Jag har varit inne där en gång...då skrev jag ett PM till ngn här på odla och frågade om vederbörande ville chatta ett tag så jag vistte hur det såg ut där......
Alba
Monica...jag hoppas att du inte ger upp chatten.

Jag tillhör den trogna skara som tittar in där med jämna mellanrum. Vi har jättekul där och emellanåt lär vi oss också nya saker. naughty.gif
Jag säger som Gillan att det är ovanligt lugnt i chatten just nu. Säkert är det höstens trötthet som infinner sig.

Om du vill kan du stå kvar inloggad där. Det finns även inställningar du kan göra så det tex plingar när någon fler kommer in. Då slipper du sitta och stirra på skärmen och undra varför ingen kommer. yes.gif

Vi ses i chatten. tummenupp.gif
Felicia
CITAT (Alba @ 21-11-2007, 12:40) *
Om du vill kan du stå kvar inloggad där. Det finns även inställningar du kan göra så det tex plingar när någon fler kommer in. Då slipper du sitta och stirra på skärmen och undra varför ingen kommer. yes.gif
Vi ses i chatten. tummenupp.gif

öhh, en dum fråga men hur gör man för att vara kvar i chatten och samtidigt vara inne i trädgårdsforumet? Om jag går in i chatten och sen vill kolla i forumet så verkar jag ju "åka ut" ur chatten confused.gif
Alba
Du ska öppna chatten i ett fönster och Odla-forum i ett annat fönster.

Felicia
CITAT (Alba @ 21-11-2007, 14:16) *
Du ska öppna chatten i ett fönster och Odla-forum i ett annat fönster.

thanks.gif Borde jag ju kunnat räkna ut giggle.gif
malin72
jag var inne varje dag förrut men har det lite upp och ner vänt nu så jag har inte orkat men i dag skulle jag in 000.gif vad händer då......jo stora sonen är hemma och sjuk och satt och spelade wow duh.gif så där var min morgon chatt borta...men jag ska komma tillbaka för jag saknar att prata och skratta så snart kikar jag in shy.gif
Gillan
CITAT (malin72 @ 21-11-2007, 16:22) *
jag var inne varje dag förrut men har det lite upp och ner vänt nu så jag har inte orkat men i dag skulle jag in 000.gif vad händer då......jo stora sonen är hemma och sjuk och satt och spelade wow duh.gif så där var min morgon chatt borta...men jag ska komma tillbaka för jag saknar att prata och skratta så snart kikar jag in shy.gif

Förstod väl att det var nåt sånt malin kompiskram.gif
malin72
är där inne nu whist.gif men jag förstår att det är väldigt tomt där numera dunno.gif
Alba
Jag har tittat invarje dag under en veckas tid och det är tomt..
Det blir faktiskt mindre och mindre jag tittar in nu.....tänker....det löns ju inte....det är ju ingen där.

Jag hoppas det har med årstiden att göra och förberedelser inför advent och jul.

Men mina vänner....vi tar nya tag ........klart att chatten ska hållas levande.
bahia1
Jag brukar också vara inne i chatten och vi har jättekul där.
Håller med om att det varit lite tomt någon vecka men jag tittar in med jämna mellanrum så inte upp.
Kram
Lena
tettan
chatten????
Alba
Längst upp finns det Chat.....till höger om Odla.nu-loggan. Om du klickar in där kommer du till chatten....förutsatt att du har Java installerad.
Prova gärna.....det är kul i chatten.
Cathis
Jag håller med Alba, klart vi ska hålla chatten levande, det är hur trevligt som helst
där. Igår var vi 9 stycken inne, kul, så helt tomt är där inte.

Kan ju vara så också att eftersom dom som är inloggade anonyma inte syns så
tror man inte att det är någon där och då känns det inte lönt att titta in. Så titta in 000.gif
har man tur är det en hel hög inne och chattar happy.gif
Berith
CITAT (Cathis @ 30-11-2007, 16:28) *
---
Kan ju vara så också att eftersom dom som är inloggade anonyma inte syns så
tror man inte att det är någon där och då känns det inte lönt att titta in. Så titta in 000.gif
har man tur är det en hel hög inne och chattar happy.gif

Man kan väl inte vara inloggad anonymt i chatten...? Eller hur menar du? g.gif
titti49zon6
Har just varit inne och vi var 4 stycken där så det är aktivitet
Man kan logga in anonymt på forumet men på chatten ser man vem som är inne
Berith
CITAT (titti49zon6 @ 01-12-2007, 08:51) *
Har just varit inne och vi var 4 stycken där så det är aktivitet
Man kan logga in anonymt på forumet men på chatten ser man vem som är inne

Aha, då förstår jag också. För om man kollar på indexsidan så visar det bara en som inloggad på chatten, dom andra tre är alltså inloggade anonymt här och syns då heller inte i chattstatistiken. yes.gif
elleave
Jag är en av dem som håller till rätt mycket i chatten. Det är jättetrevligt där och man kan prata om allt möjligt, även sånt som inte känns så "viktigt" att man vill starta en tråd om det. flirting.gif

Just nu har jag varit mindre i chatten pga att jag tillverkar smycken så mycket jag orkar till julmarknaden nästa söndag. Men jag försöker titta in ibland. giggle.gif

Så kom in i chatten! yes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon