|
vindspel
21-11-2007, 12:47
En privatannons med foto där han tackar för ett år.......ett år Grattis
*Stintan*
21-11-2007, 12:59
Det är väl sött att han tackar för det gångna året? Vem har sagt att det var jobbigt och en bedrift ....? Och var får du in det där med att vara otrogen?
Det är viktigt med små ömhetsbetyg i vardagen.
Felicia
21-11-2007, 13:10
CITAT (Rossi @ 21-11-2007, 13:05)  Det är viktigt med små ömhetsbetyg i vardagen. Ja, det håller jag med om men att skicka in en annons  verkar lite konstigt
CITAT (Felicia @ 21-11-2007, 14:10)  Ja, det håller jag med om men att skicka in en annons  verkar lite konstigt  Han ville väl vara lite fantasifull och uppfinningsrik förmodar jag. Man skickar ju in bröllopsannonser och förlovningsannonser och dödsannonser o.s.v. Det är väl inget fel i en liten romantisk annons?
Otrogen? Hur kan man få det till det?
Jag tycker det var lite gulligt med en sån där annons faktiskt.
CITAT (Tezzla @ 21-11-2007, 14:27)  Otrogen? Hur kan man få det till det?
Jag tycker det var lite gulligt med en sån där annons faktiskt. Precis! Hela den sidan går ju ut på att värna om familjen i alla dess konstellationer. Sött!
Felicia
21-11-2007, 13:39
Ja, smaken är ju som baken - man tycker olika och det är ju inget fel med det Jag skulle i alla fall bli generad och tycka det vore pinsamt om min sambo satt ut en sån annons. Han visar så mycket ändå varje dag hur mycket han tycker om mig så det vet jag verkligen
CITAT (Felicia @ 21-11-2007, 13:39)  Jag skulle i alla fall bli generad och tycka det vore pinsamt om min sambo satt ut en sån annons. Han visar så mycket ändå varje dag hur mycket han tycker om mig så det vet jag verkligen  Det ena behöver ju inte utesluta det andra. Sedan är ju alla olika, precis som du skriver. Man får väl anta att detta par känner varandra  och vet vad den andre tycker är pinsamt eller inte.
Blomstertanten
21-11-2007, 14:07
Jag skulle bli jätteglad över en sån annons !!! Jättegulligt ju O inte tror jag att det är så svårt att va gift, men vad vet jag Jag som inte ens lyckas bli gift !!!!
Aqvakul
21-11-2007, 15:08
Om jag satte in en sådan annons så skulle min fru tro att jag blivit knäpp. Brukar tala om för henne ibland (ganska ofta) vad hon betyder för mig. Verkar meningslöst att berätta det för hela världen. Vi har varit gifta i snart 32 år, utan foton i tidningen. Hälsningar Anders
Felicia
21-11-2007, 15:31
CITAT (aq42 @ 21-11-2007, 15:08)  Om jag satte in en sådan annons så skulle min fru tro att jag blivit knäpp. Brukar tala om för henne ibland (ganska ofta) vad hon betyder för mig. Verkar meningslöst att berätta det för hela världen. Vi har varit gifta i snart 32 år, utan foton i tidningen. Hälsningar Anders Klock-rent
CITAT (vindspel @ 21-11-2007, 12:47)  En privatannons med foto där han tackar för ett år.......ett år GrattisGå gulligt att han uppmärksammar deras 1-årsjubiléum! Inte alla killar som håller reda på årsdagarna i ett förhållande minsann, tror inte att så många män håller reda på t.ex. sin bröllopsdag utan fruns hjälp/påminnelse...  (ämne för en omröstning kanske...) Edit:. Jag tror att det är vanligare att kvinnor håller reda på den typen av frågor på samma sätt som det är vanligare att mannen håller reda på vad A eller B kör för sorts bil)
vindspel
21-11-2007, 15:37
Inte för att man behöver vara otrogen.....men jag menar hur svårt ska det vara att hålla sig till en och samma...det är ju ett år tillsammans som gift som firas. Lite sarkasm kan jag tyda i annonsen CITAT Älskar dig mycket min tv-spels-spelande-super-tjej.  Hur roligt hade det varit om er partner skrivit....fastän du tillbringar din tid på odla.....
Inte alls så säker på att det är en sarkasm  Vem vet, de kanske spelar tillsammans!? Man ska inte vara så snar att dömma... Edit.: Dessutom har vi flera par här på Odla, visste du inte det?
CITAT (vindspel @ 21-11-2007, 15:37)  Lite sarkasm kan jag tyda i annonsen  Hur roligt hade det varit om er partner skrivit....fastän du tillbringar din tid på odla.....  Tänk vad olika man ser saker... "Älskar dig mycket min tv-spels-spelande-super-tjej"Jag ser det som ett internt gulligt skämt mellan paret. Ingen sarkasm alls.
CITAT (vindspel @ 21-11-2007, 15:37)  .../det är ju ett år tillsammans som gift som firas./... Det framgår inte av annonsen...
vindspel
21-11-2007, 15:48
CITAT (Tezzla @ 21-11-2007, 15:42)  Tänk vad olika man ser saker...
"Älskar dig mycket min tv-spels-spelande-super-tjej"
Jag ser det som ett internt gulligt skämt mellan paret. Ingen sarkasm alls. Min ex var rysligt arg för att jag var inne på odla...det är nog erfarenheter som präglar en...... Inte olika sätt att se det på.....
Felicia
21-11-2007, 15:49
Jag skulle då i alla fall uppskatta mer att bli överraskad med god middag, rosor och vin istället för en annons.. Är ju något mellan min man och mig inte hela världen som aq42 så bra formulerar det. Känns närmare för min del, men som sagt så har man ju olika sätt att tänka
CITAT (vindspel @ 21-11-2007, 15:48)  Min ex var rysligt arg för att jag var inne på odla...det är nog erfarenheter som präglar en...... Inte olika sätt att se det på..... Visst är det olika sätt att se på det! Du har din erfarenhet och utifrån den så tolkar du. Jag tolkar på annat sätt. Inget konstigt alls med det, men visst sjutton ser man saker på olika sätt. CITAT (Felicia @ 21-11-2007, 15:49)  Jag skulle då i alla fall uppskatta mer att bli överraskad med god middag, rosor och vin istället för en annons.. Är ju något mellan min man och mig inte hela världen som aq42 så bra formulerar det. Känns närmare för min del, men som sagt så har man ju olika sätt att tänka  Och vem vet... Paret kanske firar med middag, rosor och vin också.Jag förstår inte varför det är så fel med en annons. Visst, jag själv skulle inte sätta ut en annons och inte min man heller, men det innebär ju inte att jag prompt måste tycka det är galet att andra gör det.
skogstroll
21-11-2007, 16:34
Hur jag än försöker kan jag inte få bilden/inlägget till något dåligt. Han menade nog inget illa
Jag tyckte det var lite gulligt jag. Själv skulle jag däremot inte vilja ha mig i en liknande annons... Jo, en Guldbröllopannons ser jag fram emot!  Har ju bara 37,5 år kvar...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|