lisselbo
Har en relativt ny mobil, inköpt i Februari i år.
Den har blivit helt knäpp, det går inte att radera kontakter, den stänger då av sig automatiskt för att sedan slå på sig själv igen.
Kontakten jag raderat ligger kvar.
Nå´n annan som varit med om det.
Kan tillägga att det är en Sony Ericsson Z710i.
Anma
Låter som den behöver en uppdatering, eller något. Hade en Nokia som började uppföra sig märkligt. Efter uppdateringen blev den normal igen.
lisselbo
Uppdateringen, var det något du fixade själv?
herkules
här kan du tanka hem senaste programvaran till din telefon
http://www.sonyericsson.com/cws/home?cc=se&lc=sv
Pirum
Vet inte exakt hur det är för din mobil, men Sony Ericsson brukar ofta gå att uppdatera via mobiltelefonnätet. Min w200i har en uppdateringstjänst som ligger i menyn "allmänt" och sen "uppdateringstjänst". Jag har Telia som operatör, vet inte hur det är med andra operatörer. Men jag har iaf fått 2 uppdateringar sedan början av sommaren.

Kostnaden för att ta hem uppdateringen är ett par kronor. (i datatrafikavgift)
jaken
Är ganska okunnig på sådant här men skulle det kunna vara:
www.mobiltelefonvirus.com
Aqvakul
crazy.gif Säpo?
lisselbo
CITAT (Pirum @ 21-11-2007, 20:50) *
Vet inte exakt hur det är för din mobil, men Sony Ericsson brukar ofta gå att uppdatera via mobiltelefonnätet. Min w200i har en uppdateringstjänst som ligger i menyn "allmänt" och sen "uppdateringstjänst". Jag har Telia som operatör, vet inte hur det är med andra operatörer. Men jag har iaf fått 2 uppdateringar sedan början av sommaren.

Kostnaden för att ta hem uppdateringen är ett par kronor. (i datatrafikavgift)

Jodå, sådan uppdatering har min mobil också, men det hjälper inte.
Har pratat med support på Sony E. dom tyckte att jag skulle ladda ner en uppdatering till datorn och via den till telefonen.
Ska testa det.
Det går att radera kontakter som ligger i SIM kortet men inte kontakterna som ligger i telefonen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon