anjachill
Åter igen min blogg. Nu har jag börjat kunna skriva i den igen, men jag saknar inlägg som är borta och det gapar tomt. Finns det någon "förståsigpåare"?

http://anjashill.blogspot.com/

mvh, Anja
kerstin z5-6
Hm -det verkar vara en fråga för admin på blogspot ?stulet är det ju inte -men den sajten måste vara i olag då saker inte syns längre
anjachill
Jo, Kerstin! Det är det minsta man kan säga. Någon webbmaster finns inte tillgänglig.

mvh, Anja
Alba
Jag googlade lite om Blogspot och hittade inlägg om bla den dåliga supporten de har.

Prova Googla på Blogspot kanske du hittar någon med samma problem som kan hänvisa dig till en support.......som tydligen ska finnas men var....det är frågan.
anjachill
Tack för det rådet! Har googlat så att svetten lackar ur pannan, men vad hjälper det - det är FÖR mycket sidor för att jag skall orka se igenom ALLA.
Sedan är det ju det här med datorspråk. De som kan "slänga" sig med rätt vokabulär kanske formulerar sig så att jag inte begriper att vi talar om samma sak.

mvh, Anja
anna_rispan
men det går. jag skickade en fråga om nåt jag inte ens visste vad det hette på engelska. o jag fick svar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon