Full version: Fräckis
moriana
En finne kommer inklivande på en bar.
Han är drygt två meter lång och nästan lika bred.

Med hög röst förkunnar han för bartendern:Jak har så djävla ståår kook att jag skall ha en kratis whiskey.
-Ja,ja säger bartendern, men du kan väl försöka uppträda lite städat. Du generar de andra gästerna.
Men han ställer i alla fall fram en whiskey som finnen sveper på inga sekunder. Och skriker igen...
- JAK HAR SÅ STÅÅR...
Bartendern sätter upp handen för att tysta honom och säger: Okay du får en till.
Men sen får du faktiskt dra åt h-vete. Mina andra gäster gillar inte ditt snack.

Finnen sveper sin andra whiskey, och knappt har den runnit ner innan han öppnar käften igen och skall till att skrika.
Då sträcker sig bartendern över disken och suger tag i skjortbröstet på finnen.
-Nu djä... är det upp till bevis. Om du visar att du talar sanning så skall du få en till.

Finnen drar ner gylfen och börjar rota... och drar fram en SKÖLDPADDA. Tittar på den med stora ögon och säger eftertänksamt:
SAATANA PERKELE, jak har fått flaatlöss

Floppy
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Lilla Birka
Den var rolig. Men varför öppnar du en ny tråd när det redan finns en som heter fräckisar?
Floppy
Det verkar som om hon tänkte sig att den skulle vara i den andra tråden som redan fanns...men som ny så blir det lite fel ibland...såg nämligen att hon bara hade skrivit 9 inlägg och varit medlem sen 27 oktober i år...lätt hänt att det blir lite tokigt ibland... smile.gif
Lilla Birka
Javisst, så är det förstås! Förlåt mej Moriana trostar.gif , man ska vara snäll mot nya medlemmar så de känner sig välkomna! blomma.gif Välkommen Moriana!
moriana
Det är jag som borde skämmas, jag handlar först och tänker sedan.
Förlåt, förlåt!
Märkte försent min fadäs.
Magdis
Det är ingen fara Moriana. smile.gif Välkommen hit!
Biggan_
Hej o välkommen! rose.gif
skånepåg
Så jäkla besviken! Köpte DVD:n "Tiger Woods listar sina 18 bästa hål". Och så upptäckte jag att den handlade om golf?! WTF?!
Biggan_
CITAT (skånepåg @ 24-12-2009, 22:17) *
Så jäkla besviken! Köpte DVD:n "Tiger Woods listar sina 18 bästa hål". Och så upptäckte jag att den handlade om golf?! WTF?!

giggle.gif rotfl.gif
skånepåg
kissar man på en katt och missar är det en kissemiss och träffar man katten blir det en kissekatt!
hattstugan
rotfl.gif rotfl.gif
Biggan_
CITAT (skånepåg @ 26-02-2010, 17:26) *
kissar man på en katt och missar är det en kissemiss och träffar man katten blir det en kissekatt!

biggrin.gif Absolut! giggle.gif
Motti
rotfl.gif nu ska jag gå och testa
naughty.gif Inte säkert att kisse gillar detta test giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon