Mia, zon 3
Hej alla!

Nu har jag tagit mig i kragen och fixat ett fotoalbum värt namnet... det heter "Staketbygge", och berättar följdaktligen sagan om hur vi bytte en enormt förvuxen karaganhäck mot staket med rabatt.
Kanske kan funka som lite uppmuntran i det begynnande vintermörkret!
(Eftersom albumen funkar som de gör så får ni börja med sista bilden, och jobba er framåt...)

Välkomna på "virtuellt besök" i min trädgård! (nåja, en liten bit av den i alla fall...)
/Mia
tettan
attan oxå, kan inte få fram några bilder, jag som blev så nyfiken. jag har en bautastor syrenhäck som jag skulle vilja bli av med o få en fin rabatt o ett staket istället. jag får vänta till kvällen kanske min gubbe kan hjälpa mej med bilderna
tettan
Kajsa i Arvika
Vilket jobb ni har lagt ner och vilken underbar variant på staket!!! tummenupp.gif 000.gif
Eva 33c
Tack för titten, det var inspirerande yes.gif
Så fint det blev med staketet och stenkanten. Men jag förstår att det krävts en hel del arbete...
ewa zon 3
Roligt att titta i ditt nya album med många fina bilder och texter tummenupp.gif
Staketet och planteringarna är väldigt snygga ihop

/Ewa
tettan
nuuu kan jag oxå se bilderna! det blev ju helt fantastiskt bra. å vilken bra höjd på staketet, men jag kan inte se några mått o dimensioner. vill ju genast stjäla ideen.
tettan
Azola
Det blir så snyggt! Tack för titten denna gång.
kerstin z5-6
Så vackra dina rosor kommer att vara mot den fina staketet -tack för titten ! Jättefint alltihopa
K smile.gif
Inger S
Tack Mia för de vackra och inspirerande bilderna. Vilket jobb du/ni lagt ner och så fint det blev. Kan riktigt tänka mej hur det kommer att bli i sommar. Känns långt dit, men.....

rose.gif
Ophelia
Jättesnyggt staket och fina rabatter med stenkanter. Gillar även den där gången ni gjort tummenupp.gif

Ska bli kul att se hur det ser ut till vår/sommar för jag hoppas du fortsätter fota wub.gif
Villa Blåkula zon 7
Tack för att jag fick titta in!
Det var en fin modell ni fått till på staketet. Kalkstenarna är mycket vackra och här uppe i Dalarna har vi något som heter sandsten och påminner om gotlandsstenen.
Hoppas att vi får se bilder till sommaren när det blommar efter staketet thanks.gif
Irene
dicentra
Jättesnyggt staket o en härlig färg!
Ja visst är det härligt när man får nya land att plantera i!!! biggrin.gif
Mia, zon 3
Det kliar i fingrarna när man utsätts för oplanterade jordytor, det är sant....
Ska fortsätta fotandet i sommar - tack för allt beröm, raringar! rose.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon