aanderss
http://www.stayfriends.se/

Jag har till o med fått kontakt med en kussin till mamma
Felicia
Jag är ju med i Facebook också men fördelen med denna är att man skriver in sitt efternamn som man hade då. Många har ju gift sig och är annars omöjliga att finna då, om man inte vet det namnet förstås.
Aqvakul
Det är ju inte alltid säkert att man vill träffa sina gamla klasskamrater!? Såg ni filmen "Klassfesten"?
aanderss
Felicia
CITAT (aq42 @ 27-11-2007, 20:07) *
Det är ju inte alltid säkert att man vill träffa sina gamla klasskamrater!? Såg ni filmen "Klassfesten"?

Ja, när du säger det, så.. nu får jag kanske ångra att jag registrerat mig där rotfl.gif
aanderss
CITAT (Felicia @ 27-11-2007, 20:20) *
Ja, när du säger det, så.. nu får jag kanske ångra att jag registrerat mig där rotfl.gif

hehe
Piccante

rotfl.gif nä precis jag är tveksam om jag vill träffa mina gamla klasser. känner igen mig så i den filmen -fear-.gif
Felicia
CITAT (Markus_H @ 27-11-2007, 20:54) *
rotfl.gif nä precis jag är tveksam om jag vill träffa mina gamla klasser. känner igen mig så i den filmen -fear-.gif

Samma här faktiskt, hade nog förträngt det a0a.gif
Bookhousegirl

Jag har också facebook och jag är tveksam... Det finns ju en anlending till att man inte umgås med vissa längre... wink.gif
Inga från Närke
CITAT (Felicia @ 27-11-2007, 20:05) *
Jag är ju med i Facebook också men fördelen med denna är att man skriver in sitt efternamn som man hade då. Många har ju gift sig och är annars omöjliga att finna då, om man inte vet det namnet förstås.

Ditt flicknamn skrivs in också på http://www.stayfriends.se/ också så det är ingen skillnad i alla fall fick jag göra det. Men vill man ha mera kontakt och skicka meddelanden så måste man betala.
pejori
är inte direkt intresserad av mina gamla klasskamrater thumbdown.gif
som sagt, hade man viljat det, hade man nog haft kontakt med dom naughty.gif
inget stayfriends för mej
Netha
CITAT (pejori @ 27-11-2007, 22:19) *
är inte direkt intresserad av mina gamla klasskamrater thumbdown.gif
som sagt, hade man viljat det, hade man nog haft kontakt med dom naughty.gif
inget stayfriends för mej

Håller med till 100%

Hade sporadisk kontakt med en ... men hon finns inte längre med bland oss levande.
ingrid fuxwall
Vad negativa flera av Er är!

Någon har lurat mig att bli medlem där och flera gamla vänner har jag träffat på och ibland kommer någon och säger att de känner mig och jag känner inte personen!!!

Det är lite känsligt men personerna som påstår att de känner mig och är jämnåriga - det är gamlingar! Själv tycker jag att så många år har inte jag på nacken.

ingrid
storm
Jag gick med i stayfriends sprudlande glad åå vad roligt få kontakt med gamla kompisar men när de skickade sina telefonumer och ville att jag ska ringa så ?????? o herre gud va fan ska vi prata om,jaja jag har fått barn du har fått barn,skild ,omgift,ska vi träffas och prata om vad, gamla minnen som ältats till döds,nääää inte en gång till,javist vi hade kul då men jag tror inte vi kan återskapa den tiden,vad ska vi prata om då hmmm,äh de fick va.Jag lämnade mitt gamla liv som jag faktiskt skiter i helt ärligt,jag ska försöka ta mer energi till alla de jag har runt mig nu.
ingrid fuxwall
CITAT (storm @ 27-11-2007, 23:02) *
Jag gick med i stayfriends sprudlande glad åå vad roligt få kontakt med gamla kompisar men när de skickade sina telefonumer och ville att jag ska ringa så ?????? o herre gud va fan ska vi prata om,jaja jag har fått barn du har fått barn,skild ,omgift,ska vi träffas och prata om vad, gamla minnen som ältats till döds,nääää inte en gång till,javist vi hade kul då men jag tror inte vi kan återskapa den tiden,vad ska vi prata om då hmmm,äh de fick va.Jag lämnade mitt gamla liv som jag faktiskt skiter i helt ärligt,jag ska försöka ta mer energi till alla de jag har runt mig nu.

Synd att du känner så om "ditt gamla liv" Själv tycker jag att alla mina liv på något sätt hänger ihop men jag har säkert missat något, som vanligt.

ingrid
pejori
CITAT (ingrid fuxwall @ 27-11-2007, 22:34) *
Vad negativa flera av Er är!

är inte negativ, men jag har inga positiva minnen från skolan och känner inte för att återuppväcka varken minnen eller känslan av hur skolan var sweatingbullets.gif
som tur är har man ett val, om man vill gå på återträffar eller ha vidare kontakt med klassisarna
Tezzla
CITAT (ingrid fuxwall @ 27-11-2007, 23:06) *
Synd att du känner så om "ditt gamla liv" Själv tycker jag att alla mina liv på något sätt hänger ihop men jag har säkert missat något, som vanligt.

ingrid

Tja, jag vet inte om jag håller med om att alla "liv" liksom hänger ihop. Att leva är ju att utvecklas och gå vidare. Ibland lämnar man situationer och personer och går vidare in i något nytt, i sin egen utveckling. Sedan "påverkas" man ju av varje "liv", men det betyder ju inte att man liksom måste hålla kvar vissa band till det gamla. Svårt att förklara i denna sena timme känner jag.

Jag har inget som helst behov av att leta upp gamla klasskamrater. De jag vill ha kontakt med har jag redan kontakt med och resten tillhör definitivt mitt förflutna. Vet inte vad de skulle kunna tillföra mitt liv. Jag har inget "livsband" till dem idag.

Är dettta att vara negativ så okej då flirting.gif
storm
Ja precis det är ju det jag tänker med.

eller snarare upptäckte.
krellus
Stayfriends är faktiskt rätt kul. Jag lyckades få kontakt med en av mina allra bästa barndomsvänner och som jag även gjorde lumpen tillsammans med. Jättekul!
Mollis
Näe, jag har då ingen lust att ha kontakt med gamla klasskamrater.... dem fick man ju inte direkt välja....

//Mollis
aanderss
kan ni se bilder där eller ni bara har ett rött X

jag kunde se för 1 timme sedan men nu är de bara ett röttX
Felicia
CITAT (Inga från Närke @ 27-11-2007, 22:16) *
Ditt flicknamn skrivs in också på http://www.stayfriends.se/ också så det är ingen skillnad i alla fall fick jag göra det. Men vill man ha mera kontakt och skicka meddelanden så måste man betala.

Ursäkta, ser nu hur konstigt jag skrev.. wacko.gif
Det jag menade var att på stayfriends så skriver man in sitt "flick-namn" vilket man inte gör på facebook.
Men stayfriends är ju för skolkamrater medan facebook är för vänner man träffat vars som helst.
Själv har jag hittat en gammal jobbar-kompis som flyttat utomlands. Jag fick då hennes e-mail och lovade maila men den var tydligen felaktig för jag fick bara tillbaka mailet. Nu fann jag henne i facebook, vad jag blev glad laugh.gif

CITAT (aanderss @ 28-11-2007, 10:30) *
kan ni se bilder där eller ni bara har ett rött X

jag kunde se för 1 timme sedan men nu är de bara ett röttX

Vet faktiskt inte. Om jag förstår det hela rätt så måste man själv lägga in bilder för att kunna se andra bilder och jag har inga bilder där..
aanderss
jag har lafft in ett kort o såg andras kort i går men nu är de bara ett rött X . de är nog fel på sajten
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon