Full version: Christina i Taxinge!
Katarina i Kullavik
Vill bara visa dig en bild på Weisse Immensee som jag fick av dig - den lilla raringen har vuxit rejält. Trodde den skulle vara engångsblommande, men icke! Den remonterar så snällt... Bilden är tagen idag, 28 november! Så jag är glad i den, må du tro!

[attachment=10058:Bild_097.jpg]

Christina i Taxinge~

Så roligt!!!!!!!! smile.gif

Tack så mycket för info - det gläder mig riktigt mycket!
Anna NV Uppsala
Och jag börjar förstå vad du menade med monstervarning för den! Jättecharmig, men jättetaggig, och snyltar sig in i grannarna å det försåtligaste... nåja den får hållas ett tag till, det får bli lite närkamp då och då bara.
Mejal
Min har också satt igång att slänga ut 2 meters slinger åt alla håll. Den har blommat i sommar, men pga ogräs inte varit så synlig. Den står i en slänt och har sällskap av några andra slingerbultar. Nu har jag rensat upp ordentligt runt de här slinger- och tagg monsterna, så till sommaren har jag höga förväntningar.
Christina i Taxinge~
Det var ju ganska många rotskott jag skickade ut över Sverige av den rosen.....väldigt kul att höra att åtminstone några verkar ha tagit sig bra!

Håll i hatten bara - rätt var det är hittar ni slutet på den rosen 10m bort! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon