Full version: Pandabilder
Inga från Närke
om ni vill titta:

http://www.jimmyr.com/blog/Rare_Red_Panda_226_2007.php

Tezzla
Men så bedårande små nalle-djur! Otroligt fina! wub.gif
Rossi
Och då måste jag ju visa några bilder på pandor som vi tog när vi var i Kina ifjor.

Den första bilden är på en nyfödd pandaunge (svartvit) som ligger i kuvös.

[attachment=10132:Panda3.jpg]

[attachment=10131:Panda2.jpg]
Tezzla
Rossi: mittersta bilden är ju alldeles fantastisk! Förstora den och gör en tavla, vettja!
Kathy
CITAT (Tezzla @ 02-12-2007, 15:46) *
Rossi: mittersta bilden är ju alldeles fantastisk! Förstora den och gör en tavla, vettja!

Jaaa... wub.gif
Lars-Olof Arvids
Vilka härliga bilder! wub.gif Röda pandor är helt underbara djur. Tyvärr såg jag inga sådana när jag var i Kina förra året, utan "bara" tre vilda jättepandor. Men röda pandor finns ju på Nordens Ark här i Bohuslän också.

Olle
Rossi
Vi var på ett ställe i Chengdu där de hade både svartvita och röda pandor. Mina favoriter är de svartvita.

När vi var där var det bara de röda som var utomhus. De svartvita höll sig i sina bås inomhus eftersom de där hade air condition och de tyckte att det var för varmt utomhus.

Vi tog ju mängder med foton när vi var i Kina men ett tag efter att vi hade kommit hem så kraschade datorn och alla foton som jag hade tagit försvann medan de som min man hade tagit finns kvar. Sån tur att vi båda hade våra kameror med! Hursomhelst, alla mina fina bilder på de svartvita pandorna är borta. De bilder som min man tog på de svartvita pandorna blev rätt suddiga så det är därför jag inte har lagt ut några av dem här.
Lars-Olof Arvids
Fy vad trist när bilder försvinner på det viset. Det är ju inte bara att åka tillbaka och ta nya heller. Jag lyckades inte få några bra bilder på de vilda pandorna, men bara att se dem var en stor upplevelse. Dessutom fanns det massor av intressanta växter i pandareservatet. Några av dem har jag lagt in bilder på i ett av mina gamla album.

Olle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon