nu är klockan 6.29 lördagmorgon och detär en medlem dvs jag inloggad och sen är det 103 !!!! :- gäster ......... vilka är dom .....vad vill dom ..... .... känner mig som jag skulle vilja säga vakna nu alla odlatjejer och killar .,,,, hoho ....
nänä ..... ligg och sov då .....
då går väl jag och stryker
Christer i Falköping
01-12-2007, 07:44
Har också sett att det är väldigt många gäster när de flesta andra sover. Kan det vara blyga typer som inte vågar visa att de älskar växter de med? Christer.
*Stintan*
01-12-2007, 08:52
Äsch det är mest gooogle o såna som drar igenom.
Eva-Helene
01-12-2007, 10:11
CITAT (Christer i Falköping @ 01-12-2007, 07:44)
Har också sett att det är väldigt många gäster när de flesta andra sover. Kan det vara blyga typer som inte vågar visa att de älskar växter de med? Christer.
Ja, det måste det vara!
Farbror Blå
01-12-2007, 10:18
CITAT (råse-marie @ 01-12-2007, 06:35)
nu är klockan 6.29 lördagmorgon och detär en medlem dvs jag inloggad och sen är det 103 !!!! :- gäster ......... vilka är dom .....vad vill dom ..... .... känner mig som jag skulle vilja säga vakna nu alla odlatjejer och killar .,,,, hoho ....
nänä ..... ligg och sov då .....
då går väl jag och stryker
Detta funderar jag ofta på också, så många som inte vågar komma fram, utan smyger runt bakom klängväxterna och smygtittar på oss odlaiter.. . gäller att man klätt på sej ordentligt och inte säjer nåt dumt, ...
just nu : 106 gäst(er), 15 medlem(mar), 6 anonym(a)
titti49zon6
01-12-2007, 10:29
Jag tror att det är många som inte är reggade på Odla men som ändå är intresserade av att veta vad som händer här, kanske har undringar om skötsel och odlande Vet att det inte är någon fler än jag som är reggad av den stora grupp av STA:are som tillhör vår lokalförening som läser men inte törs regga sig av någon anledning Hihi, dom blir nästan sura när jag pratar om odlas förträfflighet men törs nog inte erkänna att dom sitter och"smygläser" fast jag hör att det är många som följer vad som händer här
Myosotis
01-12-2007, 10:44
Men - är det bara jag som åker ut ibland? Har utgått ifrån att det är det som är anledningen till mängden gäster. Man är inloggad som vanligt och vips! så är man plötsligt gäst. Man märker det oftast inte förrän man ska skriva eller nåt. Sitter man bara och läser orkar man ju kanske inte logga in igen.
Christer i Falköping
01-12-2007, 13:51
Jo, det händer mig med. Fast inte alls så ofta som förr. Fast då loggar jag in mig direkt jag märker det. Christer.
Gossen Ruda
01-12-2007, 14:09
Beträffande utsparkningen så tror jag att servern sparkar ut alla då och då så att alla som surfar nån annanstans men inte loggat ur sig inte skall räknas. Jag är normalt inloggad både från jobbdatorn och hemdatorn och märker jag på jobbet att jag är urloggad så är jag det hemma också när jag kommer hem.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.