Full version: 1000 inlägg!
Aqvakul
Konstaterade att detta blir mitt 1000:e inlägg här på odla.nu. När jag började för mindre än två månader sen så var det för att få lite tips om Rosa Rugosa. Nu har jag blivit beroende av detta forum med en massa människor att kunna diskutera i princip allt med. Börjar känna att jag nästan känner en hel del av er. Tyvärr måste jag konstatera att nästan allt jag skrivit har varit av intet eller mkt flyktigt värde. Antalet seriösa inlägg verkar för min del bli allt färre. Tror väl dock att trädgårdsdiskussionerna tar lite mer fart när vi går in i säsongen. Tack alla ni på odla.nu för att ni gett mig en ytterligare dimension i livet.
Hälsningar
Anders
kompiskram.gif
pejori
CITAT (aq42 @ 02-12-2007, 12:14) *
Konstaterade att detta blir mitt 1000:e inlägg här på odla.nu. När jag började för mindre än två månader sen så var det för att få lite tips om Rosa Rugosa. Nu har jag blivit beroende av detta forum med en massa människor att kunna diskutera i princip allt med. Börjar känna att jag nästan känner en hel del av er. Tyvärr måste jag konstatera att nästan allt jag skrivit har varit av intet eller mkt flyktigt värde. Antalet seriösa inlägg verkar för min del bli allt färre. Tror väl dock att trädgårdsdiskussionerna tar lite mer fart när vi går in i säsongen. Tack alla ni på odla.nu för att ni gett mig en ytterligare dimension i livet.
Hälsningar
Anders
kompiskram.gif

lugn lille "knubbis"... när säsongen infinner sig, blir dom seriösa inläggen flera och dom oseriösa ännu fler naughty.gif whist.gif
välkommen i 1000-klubben bravo.gif
kerstin z5-6
Kul -att du fastnade smile.gif Rolig julsnigel !
Alba
Ha ha ...kul att du också skaffat detta beroende.

Ja vi är nog många här som svamlar om både det vi vet och inte vet....men svamlar i alla fall.
Det är ju detta som gör ett forum så kul....att man kan prata om allt. Man måste inte vara så allvarlig jämt.

Välkommen i svammel-klubben.
ingrid fuxwall
Då har du pladdrat både i tid och otid naughty.gif

Nu när det är en sådan här hemsk årstid blir det mest småprat för de flesta.

ingrid
Lilla Birka
Jag säger välkommen jag!
Betty
Ja visst är det lätt att fastna och bli beroende av detta trevliga forum. Så här års blir det rätt mycket svammel och allmänt småprat för många av oss. Trädgården sover gott under snötäcket, min i alla fall.
1000 inlägg, inte illa! Innan man vet ordet av är man uppe i 10000... whist.gif
HelenN
Det är ju kul att kolla trådarna & lägga in nya. Jag vet oftast inte vad jag skall starta för tråd, men när man kollar trådarna så handlar de ju om allt möjligt.
renate
Vad flitigt du är Anders,visst blir man beroende av ett forum,man är tvungen att kika in nästan varje dag,jag är i AOT ganskar mycket men nästan lika mycket här.Svara mer än skriver egna inlägg men det händer så klart med.Jag är mera sällan i småprat mest i rosforumet för rosor är min passion.
Krolliljan
Grattis yaay.gif
Jo det är lätt att bli beroende här coolgleam.gif
Gudrun i Göteborg
Javisst, Anders, beroendet bara dyker på en yahoo.gif

Jag har varit medlem ungefär lika länge som du fast antalet inlägg är ju betydligt mindre än dina. För några veckor se'n märktes beroendet tydligt - en kväll utan att ha kollat odla och tjötat lite är en misslyckad kväll, tycker jag. Dessutom lär jag mig massor om blommor o trädgård o pallkragar o... Också att hantera datorfunktioner, som t ex att lägga in animerade bilder.
Fasligt kul det här

Aqvakul
Tack för uppmuntrande tillrop!
Ni blir nog inte av med mig på ett tag.
giggle.gif
ingrid fuxwall
CITAT (aq42 @ 03-12-2007, 23:20) *
Tack för uppmuntrande tillrop!
Ni blir nog inte av med mig på ett tag.
giggle.gif

Hade du tänkt försvinna!!!
Kom inte med sådana hotelser ranting.gif
Aqvakul
CITAT (ingrid fuxwall @ 03-12-2007, 23:22) *
Hade du tänkt försvinna!!!
Kom inte med sådana hotelser ranting.gif

kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon