Marina i Hällekis
Testa hur många fåglar ni klarar!
Det verkar vara ett obegränsat antal, men går att avbryta närsom helst, det visar rätt svars procent efter varje svar.

http://www.snf.se/verksamhet/djur-natur/cybird/index.htm

Mitt resultat:
Spel info:

Spelomgång: 50
Svarsfrekvens: 96 %
Piccante
Vet inte hur detta gick till confused.gif ohmy.gif fear.gif jag är ju normalt urusel på fåglar. Kanske var det för att alternativen var så "konstiga" vissa kändes helt fel så jag kunde gissa rätt på de flesta. Hade jag inte haft alternativ utan behövt svara själv på frågorna så hade jag väl haft rätt på skata och gräsand ungefär laugh.gif

Spel info:
Svarsfrekvens: 76 %
renate
Spel info:
Svarsfrekvens 81% inte så tokigt men borde kunna bättre som gammal fågelskadare.
Men änder och vattenfåglar år jag dålig på. Kul spel bra att det fanns ljud med.
karjo
71 svar, 89% rätt! Jag är impad av migsjälv!! biggrin.gif
Dilara
Visste inte att jag var så kunnig om fåglar!! dunno.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Din slutliga poäng blev:

Spelomgång: 40
Svarsfrekvens: 100 %
Lars-Olof Arvids
Svarsfrekvens 94%, d v s 3 fel efter spelomgång 50 får man väl vara nöjd med. smile.gif

Olle
Lillja
81% sådär tycker jag, skäms lite, är ju ute varje vår
på fågelskådning. whistling.gif
zaaritha
90 %
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon