råse-marie
NÄÄÄ FY SJUTTON rtfm.gif
Hur taskiga och okompetenta kan personalen vara .....
Ska en stackars kvinna behöva vis leg VARJE GÅNG hon går till systemet .

Ja jag finner inte ord för vilken kränkning och besvär hon måste utstå stackars henne
Läs själva så förstår ni http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=696281

flirting.gif
Piccante
Jag hade blivit jätteglad om någon frågade mig om leg på systemet ohmy.gif tyvärr ser jag inte så ung ut sad.gif
Gossen Ruda
Ja, stackars tös. Hon kanske skulle satsa på en ansiktssänkning inklusive en massa rynkor. Jag behöver aldrig visa leg på systemet, vilket kanske beror på att jag aldrig styr mina steg ditåt. laugh.gif Annars är det väl så att när en lampa slumpmässigt tänds vid kassan skall alla visa leg, även en 80-åring.
Boxer
Vilka fruktansvärda problem. Allt annat bleknar i jämförelse. Det måste vara värre än krig! duh.gif flirting.gif
Sailor Pluto
Kränkning och kränkning... Jag skulle nog vilja påstå att det finns betydligt värre kränkningar än detta slap.gif !
krellus
Vad ska man säga? Det är ju bara så fruktansvärt. Att någon tycker att man ser ung ut... whistling.gif

Människor svälter i världen men vad är det mot det här??
Cacki
blink.gif rotfl.gif ......det var nog det löjligaste jag har hört (läst)!!!....... rotfl.gif
LindaLunda
Ja.. hemska tanke naughty.gif... att behöva visa legg... hmm... senaste gången jag behövde visa leg på systemet då var jag 33... och jag hoppas fortfarande att de dagarna skall komma åter !!! För då svävade man på moln efteråt.... HAHAHA!!!! Vilken känsla va!
Linda
Magdis
Jamen OJ så kränkande! blink.gif Töntigaste jag sett på länge....har man inte värre bekymmer än så kan man väl va glad. Hon får väl sluta dricka sprit då så slipper hon gå till Systembolaget och bli kränkt.
aanderss
yahoo.gif
Felicia
CITAT (LindaLunda @ 03-12-2007, 16:32) *
Ja.. hemska tanke naughty.gif... att behöva visa legg... hmm... senaste gången jag behövde visa leg på systemet då var jag 33... och jag hoppas fortfarande att de dagarna skall komma åter !!! För då svävade man på moln efteråt.... HAHAHA!!!! Vilken känsla va!
Linda

Samma här, jag var över 30 då jag fick visa leg där en gång. Hela den dagen (plus några dagar till) svävade jag också på moln giggle.gif Nästan så jag sa tack för komplimangen till kassörskan crazy.gif
momme
Det tokigaste jag varit med om. Hon skulle var stolt som bara den. Många år sen någon frågade efter mitt leg. Det var när jag kom till Sverige 1974 och gissa hur stolt jag blev.
Tja när man är mellan tio och femton längtar man till man blir "vuxen" och så finns det tydligen några som känner sig djupt kränkt att skulle visa leg när man skall handla sprit när hon är "vuxen". Ja världen är uppochner ibland.
Fyll inte livet med år men åren med liv så glömmar man ta sig åt såna "kränkningar". rolleyes.gif
En glad "åldring"
Ha en bra dag
Momme
Eva-Helene
Instämmer till fullo med alla ovanstående kommentarer! (stackars människa! blink.gif )
Anma
Men jisses! Tjejen har ju problem! Bättre att fråga en gång för mycket än att sälja till mindreåriga! Mig har man ALDRIG frågat legg någonstans... såg typ ut som 25-30 från sexton tills jag fyllde trettio, nu ser jag visst ut som 30-35, tar det som en komplimang då jag är snart 38...smile.gif
Rossi
Snacka om i-landsproblem. Är det verkligen något att skriva en artikel i tidningen om?
råse-marie
CITAT (Rossi @ 03-12-2007, 18:05) *
Snacka om i-landsproblem. Är det verkligen något att skriva en artikel i tidningen om?

Ja det tycker jag är nästa ännu värre... att man ens tar upp det .
wacko.gif
Felicia
värre är det då när dom är gamla och inte har nåt leg..
Har en kompis som måste köpa cigaretter till sin över 80-åriga mor eftersom hon inte har leg och inte får köpa utan leg längre...
Ralf
Detta bevisar nog två saker

1
Det är för mkt utrymme i media nu förtiden, skrivs ju mer o mer skit tom i rikspressen.

2
hennes omdömmen verkar avtrubbat, hon borde kanske gå mindre ofta till Systembolaget.

eller
förväntar hon sig att dom skall känna igen henne så går hon nog dit för ofta...
ingrid fuxwall
CITAT (Ralf @ 03-12-2007, 22:20) *
Detta bevisar nog två saker
1
Det är för mkt utrymme i media nu förtiden, skrivs ju mer o mer skit tom i rikspressen.

2
hennes omdömmen verkar avtrubbat, hon borde kanske gå mindre ofta till Systembolaget.

eller
förväntar hon sig att dom skall känna igen henne så går hon nog dit för ofta...

Av dina förslag tror jag mest på det första - nyhetstorka, fast om vi ska vara ärliga så var det ju en insändare - eller har jag fel? och då hamnar ju saken i ett helt annat läge. Det var bara någon som ville provocera och ...

ingrid
Aqvakul
Det är väldigt populärt att känna sig "kränkt" nu för tiden. minsta "fis på tvären" så är man kränkt. Det verkar whist.gif gå mode i allt. Nu ska man bli "kränkt", tydligen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon