Dis=DriftInformation Sverige. Hittas bara i Telias intranät, dvs ett internsystem där större fel läggs in. Förmodligen ingår du i kabelfelet men för att veta mer exakt får du felanmäla. Räkningen var bara lite retsamhet från Rudans sida.
MariaS
04-12-2007, 12:26
Det är vid sådana tillfällen som man uppskattar det extra mobila USB-modemet och skulle det också lägga av, går det att koppla upp mobiltelefonen direkt. Ovan nämnda fungerar bra också när det är elavbrott, eftersom batterikraften till "lappen" är två timmar. För hur ska man annars överleva om man inte får komma in här och kika då och då
Ciczi
04-12-2007, 19:24
I'm back!!!
Ciczi
Netha
04-12-2007, 20:50
CITAT (Ciczi @ 04-12-2007, 09:08)
Igår när jag kom hem visade sig att jag inte hade vare sig telefon eller internet...
Telefon kan jag leva utan ett tag eftersom jag har en mobil men internet...
Buuuhuuu...
Ciczi
Så kunde jag reagera tidigare ... men nu bekommer det mej inte spec om vi skulle vara utan intenet nån dag el två.
Gossen Ruda
05-12-2007, 07:51
CITAT (Ciczi @ 04-12-2007, 19:24)
I'm back!!!
Ciczi
Välkommen. Sista noteringen på kabelfelet var 13:47 4/12: "Skarvningen pågår för fullt." Felet är dock inte klarskrivet än. Det finns någon driftinformation på externnätet men jag vet inte hur den ser ut eller var den finns.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.