fruberglund
Igår 3 december blev våran pojke 2 år, tänk vad tiden går! Känns som det var igår...

De röda kinderna kommer av hans förkylning han haft över 1 vecka nu och nu är även mamma och pappa smittade så på hans födelsedag igår var vi hemma alla 3. Idag är bara mamma hemma och passar då på att vara inne lite på Odla och kika. Blir tyvärr inte lika ofta längre, familj och vardagssysslor tar mycket tid med en 2-åring i huset men jag kikar in då och då...helt utan Odla kan man ju inte vara.

Här kommer lite bilder från födelsedagskalaset vi hade i söndags. Och en bild på vår glada tomtenisse giggle.gif

[attachment=10213:isakpaketöppning.jpg]

[attachment=10214:isakpaketöppning2.jpg]

[attachment=10215:isakpaketöppning3.jpg]

[attachment=10216:isakpotta.jpg]

[attachment=10218:isaktraktor.jpg]

[attachment=10217:isaktomte.jpg]
Bettis
GRATTIS GRATTIS yaay.gif yaay.gif rose.gif hbd.gif

Så söt han är wub.gif
titti49zon6
Grattis Isak yaay.gif yaay.gif , tänk att det redan gått två år.......inte underligt att
man börjar känna sig gammal help.gif
Alba
Grattis lilla Isak........stora grabben 2 år redan.
[attachment=10219:Nalle_med_ballong.gif]

Tur att inte jag åldras lika snabbt naughty.gif
Netha
Så fort tiden går . Stilig kille i finskjorta ... ögon som lyser av förväntan och glädje när han öppnar paketen. wub.gif

Nyfiken på vad det var för något på den översta bilden ... är det ett musikinstrument?
Kanske skulle passa tvillingarna till 2-års present.
Magdis
Grattis Isak!
Oj vad tiden går fort! Vad stilig han var i finskjortan, en sån skulle jag ha skaffat till Elias. smile.gif
Biggan_
Grattis Isak! hbd.gif
Så stor han blivit! ohmy.gif ....och söt! wub.gif
Tänk vad tiden går fort, jag tycker inte det var så längesedan vi väntade på att han skulle komma till världen!
aanderss
grattis isak
fruberglund
CITAT (Netha @ 04-12-2007, 20:40) *
Så fort tiden går . Stilig kille i finskjorta ... ögon som lyser av förväntan och glädje när han öppnar paketen. wub.gif

Nyfiken på vad det var för något på den översta bilden ... är det ett musikinstrument?
Kanske skulle passa tvillingarna till 2-års present.

Är nog Keyboarden du menar. Den fick han av moster...nu är det fullt krig vem som kan ge de mest högljudda och irriterande leksakerna naughty.gif Hehe...hennes dotter ska nog få ett trumset när hon fyller 2 år giggle.gif whistling.gif
Netha
CITAT (fruberglund @ 04-12-2007, 23:55) *
Är nog Keyboarden du menar. Den fick han av moster...nu är det fullt krig vem som kan ge de mest högljudda och irriterande leksakerna naughty.gif Hehe...hennes dotter ska nog få ett trumset när hon fyller 2 år giggle.gif whistling.gif

Aha... då ska jag leta efter en sån. smile.gif Storasyster har önskat sig trumset ohmy.gif
Då skulle det bli livat i huset w00t.gif Men ett sådant kommer hon inte att få ... förrän kanske till fyraårsdagen i mars. tongue.gif
LadyG
Åh så stor han börjar bli nu! Det var ju inte så länge sedan han var ett litet litet knyte...! Så fort tiden går!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon