Full version: Nya bilder
Eva i Norrköping
Nu har jag lagt in lite nya bilder från i år i mitt album, bl a några från besöket i Lettland. Letterna är verkligen ett blomsterälskande folk, hoppas det framgår av bilderna!
Även ett par bilder på mina pallkragsodlingar, som jag fick inspiration till genom er här på Odla!
anne
tongue.gif Vackra bilder. Många tips på blommor som passar ihop på korten från Riga tackar för titten Anne.
Alexandra
Eva, kollade bilderna i ditt fotoalbum just nu - vilken underbar trädgård du har ......Gratulerar!
Fialotta
Härligt att titta på dina fina bilder...vad det växer fint i dina
pallkragar rolleyes.gif
Tack för att du delar med dig!
Kram
*Felix matte*
Så mycket vackert wub.gif

Tack för gästfriheten
Hit återvänder jag gärna. wub.gif
Malutten
Va fint du verkar ha det - jätte fina bilder!!

Lettlande verkar ju också ha fina blommor, må jag säga, det var kul att se.

Tack för titten!!
Exotic
Hej Eva,

Så härliga bilder från Lettland,och luktärtorna så juvliga rolleyes.gif
Sen mycket härligt i din trädgård smile.gif rolleyes.gif

MVH Exotic
Eva i Norrköping
Tack ska ni ha! Det är så roligt att få beröm för sitt "hjärtebarn" - det känner nog många igen...! biggrin.gif
Och Lettland var verkligen trevligt att semestra i, jag kan rekommendera ett besök där. Som sagt, det är ett blomsterälskande folk, och ett sjungande folk också, jag var på några fantastiska konserter, bl a en med en kör på 13000 personer! Jo, det är sant, det är inte några nollor för mycket! Helt makalöst...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon