Full version: Tack Svennis
Anna NV Uppsala
Hej Svennis! Kan du tänka dig att det var en liten spännande brun påse med posten idag, och det stack upp en pinne ur emballaget! Jag har inte öppnat mer, påsen står på vår svala veranda och väntar på åtgärd imorgon... men eftersom du sa något om paket i Pumila-tråden så är du starkt misstänkt ;-)

tack snälla!
Ska jag leta rätt på en Kebu-pinne till dig? jag har en liten lapp där det står att jag lovat dig det...
svennis
Tack Själv Anna! Den vill jag gärna ha.
Spännande med din Svärmors ros SIV.
Jag har en pimpinell 'hitteros' Lilla Anna´s pimpinell som du borde ha.
Den är svår att hålla hemma.
Satt belysning i rosorna. Kompis är med på bild.

Kompis.jpg shy.gif
Anna NV Uppsala
OK då letar jag rätt på en Kebu under helgen! Jag har inte kollat skotten just nu, men jag påstod ju tidigare att jag hade så då borde de finnas kvar ;-)

Och förresten, vad tufft det blev med belysning i rosbusken! Ska se om inte vi kan härma dig här hemma...
svennis
Vänta Anna! Låt den först blomma sedan kan du skicka lite ris till mig
Lite roligare och mer spänning. Vi kan ju ha en vadslagning om det
kommer att lyckas.
wacko.gif
Anna NV Uppsala
Men vaddå blomma? Vill du inte ha rotskott NU? Du bor ju i tropikerna, det är bara att plantera!
Jag klarar inte att komma ihåg det till i vår... nä på söndag blir det gräva ;-)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon