Ralf
[attachment=10351:uggla.JPG]
Adelsmannen Magnus Uggla talar i dagens aftonblad. Vi har tydligen alla olika uppfattningar om värden i livet.
Tezzla
Ugglas blogg är suverän!

Men om man inte förstår sig på ironin och Ugglas sköna stil så är det lika bra att inte läsa den flirting.gif
Snöflinga
Går ej att få fram artikeln ... f.ö. gillar jag Uggla rolleyes.gif
renate
CITAT (Ralf @ 08-12-2007, 13:27) *
[attachment=10351:uggla.JPG]
Adelsmannen Magnus Uggla talar i dagens aftonblad. Vi har tydligen alla olika uppfattningar om värden i livet.

Länken är inte klckbar.
KURT
CITAT (Tezzla @ 08-12-2007, 15:23) *
Ugglas blogg är suverän!

Men om man inte förstår sig på ironin och Ugglas sköna stil så är det lika bra att inte läsa den flirting.gif

Tack, ett tag fick jag ju för mig att han fortfarande var 10 år gammal, men det är alltså ironi.
Hannele
CITAT (Tezzla @ 08-12-2007, 14:23) *
Ugglas blogg är suverän!

Precis (han har ju inte valt sina föräldrar smile.gif
*Stintan*
CITAT (Hannele @ 08-12-2007, 19:34) *
Precis (han har ju inte valt sina föräldrar smile.gif

Precis fast han råkar ha en väldans trevlig morsa.
Tezzla
CITAT (KURT @ 08-12-2007, 19:01) *
Tack, ett tag fick jag ju för mig att han fortfarande var 10 år gammal, men det är alltså ironi.

Är det inte jobbigt att alltid vara så emot allt och alla? flirting.gif Varför inte bara ta vissa saker med en klackspark?
Aqvakul
Magnus är en skön snubbe! blink.gif
Netha
M U tillhör mina favoriter. smile.gif Har dock inte läst hans blogg ... men gillar hans låtar. tummenupp.gif Lyssna på Magnus Uggla
Tezzla
CITAT (Netha @ 08-12-2007, 21:54) *
M U tillhör mina favoriter. smile.gif Har dock inte läst hans blogg ... men gillar hans låtar. tummenupp.gif Lyssna på Magnus Uggla

Tvärtom här. Är inte så vansinnigt förtjust i hans musik men han är väldigt bra på att skriva. Och rolig! yes.gif
Ophelia
Gillar oxå hans blogg tummenupp.gif
KURT
CITAT (Tezzla @ 08-12-2007, 21:48) *
Är det inte jobbigt att alltid vara så emot allt och alla? flirting.gif Varför inte bara ta vissa saker med en klackspark?

Jag har inget alls emot honom, jag känner honom inte, och på sin blogg har han vad jag kunde inga extrema åsikter som jag skulle ha något emot. Att det han skriver är fullständigt ointressant för mig är det ju inget fel på. Lyckas han underhålla någon (eller sig själv) med det han skriver, så är det väl bara bra.

Gita
Uggla? Ja,han har "stil", och är väldigt bra att sätta ord på olika samhällsföreteelser. Jag gillar det.
Gita
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon