Exotic
Hej,

Jag skrev om mitt Gröna Par i min Änglatrumpet igår,fast jag la nog frågan på fel ställe.Men är detta vårtbitare ??? och är det dem som äter hål i min Änglatrumpet ?Man kanske skall flytta på dem ??
Bilderna ligger i mitt album under Frågor?

Vad tror ni...............?
MVH Exotic
Nina H
Vet ej vad du har i din änglatrumpet, men vårtbitare är STORA gräshoppor.
Exotic
Ja det var det jag tänkte att vårtbitare är just gräshoppor,och dem ser väll inte ut som gräshoppor rolleyes.gif
men nyfiken är jag på mina 2 gäster som tycks tycka att trumpeten är 5*Hotel *skratt*

Exotic
Nutten
Kan det inte vara en form av ängsskinnbagge? Något i stil med Orthothylus virescens? Alternativt någon skum form av strit...? Svårt att säga när man inte har krypet mitt framför ögonen på en rolleyes.gif
anne
CITAT (Exotic @ 29-07-2003, 11:19)
Hej,

Jag skrev om mitt Gröna Par i min Änglatrumpet igår,fast jag la nog frågan på fel ställe.Men är detta vårtbitare ??? och är det dem som äter hål i min Änglatrumpet ?Man kanske skall flytta på dem ??
Bilderna ligger i mitt album under Frågor?

Vad tror ni...............?
MVH Exotic

tongue.gif Tror att det är kållarven kolla i mitt album under okända där har jag lagt ett av mina blad.
Den är grön och mycket svår att se, plocka bort den i såfall på kvällen.
Min änglis har repat sig efter det att jag plockat en hel del.
Hälsar Anne
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon