Full version: netlogg
aanderss
http://sv.netlog.com

hur många av oss här finns där
Piccante
CITAT (aanderss @ 09-12-2007, 14:33) *
http://sv.netlog.com

hur många av oss här finns där

ingen aning! finns du där?
aanderss
mm
Pirum
Jag finns på facebook, det är illa nog. Dessutom finns jag nog sen gammalt på helgon.net ryktas det. Kommer knappast att logga in mig på några nya 'nätverk' de närmsta åren.
aanderss
CITAT (Pirum @ 09-12-2007, 19:26) *
Jag finns på facebook, det är illa nog. Dessutom finns jag nog sen gammalt på helgon.net ryktas det. Kommer knappast att logga in mig på några nya 'nätverk' de närmsta åren.

varför är de illa
tettan
vad gör man på netlog då?
aanderss
de är typ som facebok
tettan
å vad gör man på fejsbook då?
renate
Näääääääää rotfl.gif jag har nog passerat före datumet för länge sedan santa.gif d010.gif
Tror inte jag passa in där 000.gif

CITAT (tettan @ 09-12-2007, 20:29) *
vad gör man på netlog då?

Visa upp sig tydligen,titta in får du se!
aanderss
CITAT (renate @ 09-12-2007, 22:38) *
Näääääääää rotfl.gif jag har nog passerat före datumet för länge sedan santa.gif d010.gif
Tror inte jag passa in där 000.gif

Visa upp sig tydligen,titta in får du se!

mm just de
tettan
får nog räcka att jag visar upp mej för gubben då, har inte större behov än så smile.gif
Berith
CITAT (aanderss @ 09-12-2007, 19:21) *
mm

Ska genast gissa vem jag tror är du bland alla lättklädda bilder där! biggrin.gif
Alba
CITAT (tettan @ 09-12-2007, 22:46) *
får nog räcka att jag visar upp mej för gubben då, har inte större behov än så smile.gif

rotfl.gif

CITAT (Berith @ 10-12-2007, 06:35) *
Ska genast gissa vem jag tror är du bland alla lättklädda bilder där! biggrin.gif

Lättklädda.....nämen AAnderss då.......var .....måste kolla naughty.gif
Blomstertanten
Jag finns på netlogg , men inte är jag lättklädd inte sleep.gif
Inte ens en bild på mej iförd den lilla blå tongue.gif
Berith
CITAT (Alba @ 10-12-2007, 09:43) *
Lättklädda.....nämen AAnderss då.......var .....måste kolla naughty.gif

Ja det var ju inte svårt att hitta aanderss där. whist.gif
aanderss
CITAT (Berith @ 10-12-2007, 09:56) *
Ja det var ju inte svårt att hitta aanderss där. whist.gif

hehe
tettan
är det aanderss han med den lilla tangan och handväskan???
aanderss
CITAT (tettan @ 10-12-2007, 11:33) *
är det aanderss han med den lilla tangan och handväskan???

hehehe nä
vindspel
Jag är på netlog. Den sajten är vad man gör den till. Jag är med i olika klaner så som fibromyalgi, foto, mm och startat en klan själv som heter auktion och loppis. Har skaffat nya vänner där...ja, vänner...vi messar och ringer varandra. Både kvinnor och män. Söker ingen man där men finns det så blir det en bonus.
Alla ni som srivit i en tråd om tatueringar...en sån klan finns också.
Inget märkvärdigt med den sidan.
Jag har lagt in massor med bilder på blommor.

Sluta hacka på Anders att det skulle vara en skum sida. Han är min vän där också.
aanderss
CITAT (vindspel @ 10-12-2007, 15:09) *
Jag är på netlog. Den sajten är vad man gör den till. Jag är med i olika klaner så som fibromyalgi, foto, mm och startat en klan själv som heter auktion och loppis. Har skaffat nya vänner där...ja, vänner...vi messar och ringer varandra. Både kvinnor och män. Söker ingen man där men finns det så blir det en bonus.
Alla ni som srivit i en tråd om tatueringar...en sån klan finns också.
Inget märkvärdigt med den sidan.
Jag har lagt in massor med bilder på blommor.

Sluta hacka på Anders att det skulle vara en skum sida. Han är min vän där också.

tänk om man hetat skumberg där coolgleam.gif
Piccante
En tanke som slår mig är att det finns så många sådana här sajter. Netlog hade jag aldrig hört talas om innan. Facebook och myspace är ju stora och kända sen finns freewebs oxå. Hur hittar man varandra ???? Tänk om alla gamla kompisar finns spridda på olika... unsure.gif
anna_rispan
CITAT (Markus_H @ 10-12-2007, 18:34) *
En tanke som slår mig är att det finns så många sådana här sajter. Netlog hade jag aldrig hört talas om innan. Facebook och myspace är ju stora och kända sen finns freewebs oxå. Hur hittar man varandra ???? Tänk om alla gamla kompisar finns spridda på olika... unsure.gif

Det var en bra fråga! O jag kan rekommendera att man ringer eller skickar sms till en gammal bekant man vill ta upp kontakten med. Det kan också gå bra. smile.gif
aanderss
att jag är på nettlogg är en odla medlems förtjänst
vindspel
CITAT (aanderss @ 10-12-2007, 19:15) *
att jag är på nettlogg är en odla med lems förtjänst

Vi behöver ju inte ha samma nickname där som här...........vi gick in samtidigt för att ha lite skoj där och det har vi coolgleam.gif
aanderss
mm de är rätt skoj där
Pirum
Med mitt kritiska inlägg på trådens första sida så riktade jag mig egentligen inte mot netlog, etc, det är bara det att jag blivit så trött på allt nätverkande...huff...orkar max med en nätverkssite, och 2-3 forum numera, har inte tid för fler smile.gif

I Sverige är det väl annars Lunarstorm som är mest känt, innan Facebook-hysterin slog sig på för några månader sedan. Samma journalister som dissat Lunarstorm för att vara ett fjortis-hangout har själv dekat ner sig helt i Facebook smile.gif Såg jag när jag svirade runt lite planlöst bland "kändisarna" på facebook alltså.
EKLO
Man lär sig allt möjligt här på odla, till exempel att det finns en massa på nätet. Jag gick in för att undersöka vad netlog var - blev faktiskt lite förlägen. Min känsla är att om man inte har något särskilt att som grund samlas kring (så som det ju trevligt nog är här på odla) blir det lite förläget av dethela. Eller så är jag för ovan eller integritetsberoende eller nåt annat - förmodligen handlar allt som vanligt om vana. Eller vad säger ni som är med i nätsammanhang som inte styrs av ett gemensamt intresse i grunden (därmed inte sagt att man inte kan kliva in på andra områden efter hand, som här i odla t ex). Den gemensamma intressegrunden blir väsentlig för mig, men för er som gått vidare - vad driver er att vänja er? Är det att kunna stöta på gamla vänner man kanske förlorat fast man önskat annorlunda?
mvh Eklo
Pirum
I mitt fall gick jag med på Facebook lite nödd och tvungen.
Det som var den gemensamma intressegrunden där var att många av mina kompisar var med, och det är ett ok sätt att hålla kontakt med varandra. Jag använder inte Facebook för att söka nya bekantskaper, alla jag har i min vän-lista är sådana personer som jag känner tillräckligt väl för att tjôta bort en timme med på ett kafé, typ.

Däremot söker jag INTE upp gamla kompisar via Facebook, men jag vet att en del gör det.
Pjater
Jag är bara på lunarstorm.se har mina flesta kompisar där tongue.gif
Berith
CITAT (vindspel @ 10-12-2007, 15:09) *
---

Tror inte att nån sa att det är en skum sida. Eller hur? g.gif Och ingen hackade väl på honom heller?
tettan
vi skämtar bara lite aprillo med honom... men det kanske är en känslig kille, isåfall ber jag om ursäkt
aanderss
nä skämta ni på bara
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon