Jag har precis beställt en bok, 500 more fuchsias, från Risbergs bok på nätet. Hoppas på att få den före jul. Nån som beställt därifrån och vet om de har snabb leverans?
tettan
10-12-2007, 10:11
åhhh, fuchsior... kan du inte skriva å berätta lite om boken sedan när du fått den du är fuchsiafreak antar jag, hur många har du?
CarMa
10-12-2007, 13:08
Ähum... den är inte till mej, utan en julklapp(orsaken till inlägget). Men jag har bläddrat i föregångaren, 1000 fuchsias, och den är bra tycker jag. Förvisso har jag väl ett 30-tal fuchsior men jag räknar mej inte som freak...eller vänta nu...man kanske är farligt nära freak-gränsen då...haha! Råkade bläddra i rockdalakatalogen oxå, så risken är överhängande att det blir fler....
tettan
10-12-2007, 22:26
åhhh. 30. då är man definitivt freak. jag tränar på övervintring med mina i år för första gången, men det vete sjutton om det går. de ser helt döa ut .
CarMa
15-12-2007, 11:21
Kan rapportera att boken kom igår, fredag. Snabb leverans tycker jag. Billigt var det dessutom, fraktfritt om man förskottsbetalade. Blev det för mycket reklam nu tro?
myskmadra
18-12-2007, 22:08
Är det den Risbergs som tidigare låg på Sveavägen i Stockholm? Jättefin bokhandel som jag saknar!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.