Monaxe
Idag var det äntligen dags, Eskill var redo att lämna sin uppfödare LindaLunda och flytta hem till sin nya matte. Transport blev det i låda insvept i handdukar. Väl hemma installerade han sig genast, och efter ett gäng med köttbullar somnade han gott och han sover fortfarande! På korten syns resterna av köttbullar och adoptionspappren! Jag är så nöjd med min drake, som dessutom var ännu finare i verkligheten än på kort (gäller alla de andra oxå)
Detta var bästa julklappen!!!! yahoo.gif
eskil2.JPG

eskil1.JPG

MariaS
Grattis till dig yaay.gif . Nu när Eskil fått komma hem till nya matten och köttbullar.

Åhhhh vad jag längtar efter Arthyrr nu. Får nog baka några köttbullar ifall...
LindaLunda
Åh vad skönt att han kom hem ordentligt! Han frös inte i bilen då?
Hur har natten varit ? Har han varit gnällig? Jag menar första gången utan syskon och så...
Linda
Monaxe
Nä, sovit som en ....drake! flirting.gif
Alba
Eskil ser verkligen mätt och belåten ut. Han har nog tagit sin nya familj till sitt hjärta.
Tezzla
Hahaha! Vilken vek drake som inte orkade äta upp alla köttbullar! Hoppas du inte skämmer bort honom. Kötbullar kan man inte äta varje dag. En drake ska äta... g.gif .... elaka trollbarn eller nåt.

Han är i alla fall himla fin! yes.gif
LindaLunda
CITAT (Alba @ 12-12-2007, 12:27) *
Eskil ser verkligen mätt och belåten ut. Han har nog tagit sin nya familj till sitt hjärta.

-cry-.gif -cry-.gif -cry-.gif -cry-.gif JAG VILL HA HONOM TILLBAKA!!!!!
crying.gif crying.gif crying.gif
MariaS
Men Linda då. Du får ha som målsättning att hälsa på alla dina drakbebisar i sommar istället. Köttbullemacka var det ju... biggrin.gif
Alba
CITAT (LindaLunda @ 12-12-2007, 13:00) *
-cry-.gif -cry-.gif -cry-.gif -cry-.gif JAG VILL HA HONOM TILLBAKA!!!!!
crying.gif crying.gif crying.gif

Inte vara ledsen nu. Klart att Eskil inte glömmer sin födelseplats.
Monaxe
Men Linda då! Du har ju umgängesrätt vet du väl.... flirting.gif Hur ofta ska vi säga, varannan vecka besök här eller hos dej???? naughty.gif
Klart att Eskill inte glömmer sin uppfödare eller sina syskon... naughty.gif naughty.gif naughty.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon